Yeni Güzel Sözler 2012
Yeni Güzel Sözler 2012 |  görsel 1

Yeni Güzel Sözler 2012 başlıklı yazımızdaki güzel sözleri aşağıda bulabilirsiniz. :)

En güzel ve anlamlı sözleri, Yeni Güzel Sözler 2012 yazımızda bulabilirsiniz. Bu Yeni Güzel Sözler 2012 facebook, twitter, tumblr gibi sosyal ağlarda paylaşarak fenomen olabilir binlerce beğeni, paylaşım ve retweet alabilirsiniz.

Hiç bir yerde bulamayacağınız güzel sözler, aşk sözleri, anlamlı sözler, kapak sözler, ayrılık sözleri, günaydın sözleri, dini sözler ve daha fazlasını sitemizde bulabilirsiniz.

Günün Sözü:
Biri, kibrit. Diğeri, mum. Yakanda biter. Yananda biter.

güzel sözler

Bir insanın hayattan soğuması için kulaklığının tekinin bozulması yeterli.


Zayıflama ayakkabısı diye bişey çıkmış. Ayakkabı yiyerek zayıflamayı da ilk defa duyuyorum.


Hani şu "Çok soğuksun" diyip de siktir ettiklerimiz var ya.. Devir onların devri. Olacak şimdi yanında, sarılacaksın serin serin. Ohh. Miss


ABD'deki kız arkadaşım her gece günaydın diye mesaj atıyor, okumuş ama vizyon sıfır. Gece iyi geceler denir, google'a baktım, kesin yani.

en yeni güzel sözler
Erkeklerde başörtüsüne karşıyım, kendimden biliyorum yakışmıyor aga.


sokakta yürürken sakızı havaya tükürüp gelişine vole vuran ve bundan büyük keyif alan bir insan görürseniz yadırgamayın, benim o.


Ben uyucam der ve başka kızların fotoğraflarını beğenirken görürsün.


"O kadar yalnızım ki..
Sıradaki şarkı bi sonraki şarkıya gelsin.."

2012 güzel sözler
Kadınlar, sadece sevdikleri adamları affederler.


Kolay anlatılıyor acılar,kolay yazılıyor, kolay yaşanmıyor oysa...


Özlemek guzeldir sevgilim ama sen çok abarttin gelmemeyi. “Dönerse senindir dönmezse onun amınakoyim” teorisini uygulattırma, piçlik yapma dön işte.


Türkiye’de son 3 ayda 40 milyar sms atılmış. Nereye gidiyor lan bu smsler ? Bana 4 tane bile gelmedi. Yazıklar olsun size.

yeni güzel sözler
Benim yatakta 40 derece ateşim olsun, ıslak bez koy alnıma ve yanım da bekle.Bizim en ateşli gecemiz böyle olsun sevgilim.


Terkedilen kızın dramı; ayy soylesene şimdiki sevgilisi mi güzel, yoksa ben mi?


Hayatın nasıl ?
+ Bilmem nasılsın ?