Umursamaz Sözler

Doktorların ameliyattan çıkmış hastayı görmek istediğimizde 'Dinleniyo sonra demesi ne alaka? Adamı kaldırıp halay mı çektircez?
 
-Hey naber? Hey adamım, selam! Hey dostum nasıl gidiyor? Hey! +Coni bakıyorum da bugün yine heyheylerin üzerinde.
 
Buradan misafirliğe giden tüm ailelere sesleniyorum, o ultra yaramaz süper manyak 5-6 yaşındaki oğullarınızı getirmeyin, döverim
 
Uzayda iğne atsan yere düşmüyor. Demek ki o kadar kalabalık, demek ki uzaylılar var, dağılın.
 
Aslında 7 cücelerin durumu pamuk prenses'ten daha kötü.Doğur doğur özürlü diye ormana at.Ne biçim ana babalar var lan.
 
Dün gece hiç tanımadığım bir Kız'a; Kardeş ateş var mı?dedim.Var dedi sigaramı yaktı. Hepsi bu işte, illa bir aksiyon beklemeyin
 
Kavak yelleri bitmez abi, 7 bölüm sonra final yaparlar sonra final'in finali yaparlar daha sonra finaller yaparlar daha sonra...
 
Şimdi biz 87liyim, 92liyim gibi doğum tarihimizi pratkçe söylüyoruzda 2001 doğumlu çocuk ne yapcak.1liyim mi dicek.Olm yazık lan
 
Kanal D'de yayınlanan artiz mektebine çıkıp artiz ne ararla mektepte diye espri yapsam beni döverler mi acaba.
 
Şimdi siz boş boş oturuyor olsanız bile, Annenize göre emin olun komşunun çocuğu sizden daha iyi boş boş oturuyordur.
 
Sevgiliden alınacak en büyük intikam aldatmak değildir."Aldatıyormuş gibi yapıp"eline hiçbir koz vermeden, şüpheden öldürmektir.
 
En çok satan gazeteyi filan bilmem de en çok okunan gazete sofranın altına serilen gazetedir.
 
Kanal D kanalının sahibine gitsem Kanal D ayrı yazılır desem çok zekisin diyip beni işe alır mı acaba.
 
Selam ben Kolanın kapağının içindeki o mavi şey.Adım ne bilmiyorm ama Bedavaya ulaşmanız içn önce beni aşmanız gerek. Ayık olun.
Tags: Umursamaz Msn Nickleri, Umursamaz Nickler, Umursamaz Sözler, Umursamaz Mesajlar, Umursamaz Yazılar

Mağazalarda indirimleri takip edin:
Markafoni İçin Burayı Tıklayın

GREYDER AYAKKABI

Son Yazılar

Ramazan Bayramı Mesajları Ramazan Bayramı Mesajları

yeni 07 Haziran 2016, 14:03

Damar Sözler Anlamlı Damar Sözler Anlamlı

yeni 03 Haziran 2016, 11:21

Ramazan Kutlama Mesajları Ramazan Kutlama Mesajları

yeni 26 Mayıs 2016, 12:09

Günaydın Mesajları Günaydın Mesajları

yeni 17 Mayıs 2016, 11:58

Aşk Sözleri Sevgiliye Aşk Sözleri Sevgiliye

yeni 04 Mayıs 2016, 15:45

Sevgiliye Doğum Günü Mesajları Sevgiliye Doğum Günü Mesajları

27 Nisan 2016, 10:08

Laf Koyan Kapak Sözler Laf Koyan Kapak Sözler

18 Nisan 2016, 20:00

Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Sevgiliye İyi Geceler Mesajları

12 Nisan 2016, 14:48

Sevdiğime Kıskançlık Sözleri Sevdiğime Kıskançlık Sözleri

11 Nisan 2016, 15:22

Sevgiliye Güzel Sözler Sevgiliye Güzel Sözler

28 Mart 2016, 12:04

Sevgiliye Güzel Mektuplar Sevgiliye Güzel Mektuplar

24 Mart 2016, 11:00

Çıkma Teklifi Sözleri & Mesajları Çıkma Teklifi Sözleri & Mesajları

18 Mart 2016, 14:17

Aşk Sözleri, Aşk Mesajları Aşk Sözleri, Aşk Mesajları

16 Mart 2016, 16:10

Sevgiliye Doğum Günü Mesajı Sevgiliye Doğum Günü Mesajı

08 Mart 2016, 11:57

Sevgiliye İyi Geceler Sözleri Sevgiliye İyi Geceler Sözleri

04 Mart 2016, 10:57

Güzel Kardeşlik Sözleri Güzel Kardeşlik Sözleri

02 Mart 2016, 12:18

Sevgiliye Mektup Sevgiliye Mektup

29 Şubat 2016, 13:53

Seni Seviyorum Sözleri Seni Seviyorum Sözleri

27 Şubat 2016, 20:57

Sevgiliye Güzel Sözler Sevgiliye Güzel Sözler

18 Şubat 2016, 13:53

--- > TÜM YAZILARI GÖR < ---
sayac