Twitter Sözleri, Twitter Yazıları
En güzel ve anlamlı sözleri, Twitter Sözleri, Twitter Yazıları yazımızda bulabilirsiniz. Bu Twitter Sözleri, Twitter Yazıları facebook, twitter, tumblr gibi sosyal ağlarda paylaşarak fenomen olabilir binlerce beğeni, paylaşım ve retweet alabilirsiniz.

Twitter Sözleri, Twitter Yazıları başlıklı yazımızdaki güzel sözleri aşağıda bulabilirsiniz. :)

Hiç bir yerde bulamayacağınız güzel sözler, aşk sözleri, anlamlı sözler, kapak sözler, ayrılık sözleri, günaydın sözleri, dini sözler ve daha fazlasını sitemizde bulabilirsiniz.

Günün Sözü:
Biri, kibrit. Diğeri, mum. Yakanda biter. Yananda biter.

Yeni İlköğretim Fişleri; Ali tweet at. Emel bizi dürt. Ömer facebook sever. İpek bak bu Google. Pelin yorum yap.
 
Bana ve Hayatıma Ağırlık Yapan Yükler; Lütfen En Sağ Şeritten Gidiniz.. Sol Şeritten Öyle Mutlu Geliyorum ki, Fena Çarparım :)
 
Aslında herkes bilgisayardan anlar. Hata mı veriyor, bas resete. Dondu mu bas resete. Kastı mı, bas resete.
 
Herkesin Facebook'ta durmadan pop arabesk slow parçalar paylaşan ve insanı deli eden bir kuzeni, arkadaşı falan vardır. Mutlaka.
 
+Kanka atla gel hemen bekliyorum. -Atı nerden buluyum lan,taksiyle gelsem? +Hayy senin.
 
Hala seni seviyorum. Halamda beni seviyo mutluyuz.
 
Show tv,hayat okulu gibi;Cino’yla ilkokul,Hayat Bilgisi’yle lise,Doktorlar’la da üniverste bitiyor,sonra da gelsn Canlı Paral'ar
 
Size sevgili olmayın demiyorum, hobi olarak yine olun ama ilişki durumunu evli yapmayın lan.
 
Tuttu fırlattı kalbimi , derkeen sağ kanattan bir pas pozisyon gol olabilir sayın seyirc.... Ne diyorum lan ben?
 
'Bir kilo Orhan Pamuk mu daha ağır yoksa bir kilo Demir Demirkan mı?' diye sorup Bakırköy'e doğru yola çıkıyorum
 
Profil fotografınızı 15215265273 kişi beğenince para falan mı veriyorlar? Nedir bu ''Profil fotografımı begenir misin" kafası
 
Tags: Twitter Sözleri, Twitter Yazıları, Twitter Mesajları, Twitter Nickleri