Sevgiliye Uzun Doğum Günü Mesajları

Sevgiliye Uzun Doğum Günü Mesajları |  görsel 1
Aşk Sözleri için Tıklayın!
Sevgiliye doğum günü mesajları konumuzda sevgiliye günü mesajlarını bulabilir, bir mektup içinde ona verebilir veya ilk kutlayan olmak için sms ile doğum günü kutlayabilirsiniz. 
sevgilye uzun doğum günü mesajları, doğum günü sözleri, doğum günü sözleri aşkıma, en yeni doğum günü sözleri, hiç bi yerde olmayan doğum günü sözleri, doğum günü mesajları kardeşe, kısa doğum günü sözleri, doğum günü mesajları arkadaşa, anlamlı doğum günü mesajları
 

Sevgiliye Doğum Günü Mesajları

 
Her yerdesin..
Okuduğum şiirde, yazdığım yazıda, dinlediğim her şarkıda..
Sanki hepsi senin için, sanki hepsi seni anlatıyor..
Her yerdesin, en çok da içimde..
Ahh gönlünü sevdiğim..
Canımın tatlı acısı..
Bugün senin doğum günün.. İyi ki doğmuşsun.
Keşke kuru bir mesajla değil de, yanı başında gözlerinin içine bakıp kutlayabilseydim. Kocaman, sanki hiç bırakmayacakmış gibi sarılabilseydim sana…
Doğum günün kutlu olsun canımın şiiri.. İyi ki içimin en derinlerindesin. İyi ki kalbimdesin..
 
 
Bilerek dogum gununu kutlamicam…baska bi gun de dogabilirdin benim icin fark etmezdi sadece her gun; dogdugun icin mutlu olurum, yanimda oldugun icin mutlu olurum,sevgilim olduğun için sevgili oldugumuz icin mutlu olurum.. bugun dogdugun icin sana ayri bi sevgi gostermicem gosteremem de zaten cunku bundan daha fazla sevilemezsin
 
doğum günü
 
 
Sen ki benim sevgilim. Sevdiğim. Sevgi verenim. Sevgimden bir dilim yiyenim. Kendimi işgal altında kalmış bir memleket gibi hissettiğim, hiçbir şeyden tat almadığım, her şeye olan inancımı ve umudumu yitirdiğim, insanlardan köşe bucak kaçıp, kabuğuma saklanmak için çırpındığım ve tüm pencerelerimi kapatmak üzere olduğum bir zamanda karşıma çıkıp, hayatıma anlam kattın. Kıpkısa bir zamanda hayatımın anlamı oldun. İyiki doğdun, iyiki benim oldun seni seviyoruum.
 
 
Teşekkür etsem, çok yavan be. Bir insan diğerine, ömrünü güzelleştirdiği için yavan bir teşekkür edip kaçabilir mi böyle? Sen nereden geldin sevgilim? Nereden içim dışım oldun böyle..
Seninle büyümek, ne güzeldi sevgilim. Doğrularımda yüzüme senin kadar içten gülüp, hatalarımda kollarını boynuma senin kadar sıkı dolayanı olmadı hiç. Ne zaman arkama dönüp baksam, hep orada bir yerlerde bana gülümseyen yüzünle karşılaşıyorum. Bana verdiğin ömrün için teşekkür etsem, çok mu basit olur sevgilim?
Bu gece, hayatıma tekrar iyi ki doğdun. 
 
 
 
Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğun içlerinde en farklısı. Çünkü bu mesajın her harfi tamamen sevgiden oluşuyor. Hayatının her döneminde mutlu ve sağlıklı olmanı diliyorum. Tüm hayallerin gerçekleşsin, hayat güneşi her daim seni aydınlatsın! İyi ki doğdun ve iyi ki varsın…
 
 
Senin doğman ne güzel iyiliktir 
 
 
sevgiliye doğum günü mesajları
 
Sen iyi ki doğdun
Ben iyi ki yaşıyorum
Ne güzel şey
Seni hala seviyorum
 
 
Bir kaç mumu üflemek yeterlidir
Düşmeleri unutup yeni düşler kurmak için.
Ve biraz da bu yüzdendir
Doğduğuna pişman insanlar
Doğum günlerini kutlarlar.
 
 
Bugün, dün belki de bir iki haftadır düşünüyorum fakat hicbir sey aklima gelmiyor. Ne yapsam ne etsem doğum gününde diye… Bu denli öküz olmam benim sorunum cidden ya. Fakat demek istediklerim şunlar ki seneler önce hayatıma öyle ya da böyle girdiğin ve yıllarca uzaktan yahut yakından içinde bulunduğun için teşekkür ederim. Doğdugun için teşekkür ederim. Varlığın için, bunca vakit bana yaşattığın güzel arkadaşlık için teşekkür ederim. O güzel hayatının güzel yada kötü anlarini da benimle yaşadığın için teşekkür ederim. İyi ki varsin.
 
 
Sevgiliye doğum günü mesajları yazımızı burada noktalıyoruz, sizde bizlerle güzel sözleri yorum kısmından paylaşabilirsiniz.