GREYDER AYAKKABI

Komik Sözler

Komik Sözler |  görsel 1

komik sözler, komik nickler, komik mesajlar, kısa komik sözler, yeni komik sözler

Gel tanışalım önce ben kısaca WC, ama sen bana uzun uzun "ben bi lavaboya gidiyorum" de.

 
Sevgilinizle alışverişin tek güzel yanı, onun beğendiği ürünlerin yakınındaki oturma yerleridir.
 
komik sözler
Japon bayrağını tasarlayan adamın üşengeçliği var üzerimde.
 
 
Sağda inebilirmiyim diyen kıza ? Solda zaten kapı yok diyen otobüs şöförüne yokmu bi alkış ? :)
 
komik yazılar
22 Kıza Benimle çıkar mısın? diye soru sordum tek popüler cevap ;
''(Görüldü 17.34)''
 
 
Almanca'da bi laf vardır; Lebenslangersch icksalsschatz. Düşün, biz bunu okumaya üşeniyoruz, adamlar bununla cümle kuruyor..
 
komik msn nickler
"Gideri var mı" diye kadına, "Geliri var mı" diye erkeğe bakılan ülkeye "Türkiye" denir.
 
 
-Yeryüzünde "İlgi Göstermek" kavramı olmasaydı, kızlar dünyaya gelmekten vazgeçerlerdi.
 
kısa komik sözler
Annem arkadaşlarımın yanındaki hareketlerimi,konuşmalarımı görse beni evlatlıktan reddedebilir
 
 
bir taşla iki kuş vursam sevinmeye fırsat bile bulamadan hayvanseverlerden bi kamyon dayak yerim, böyle de bahtsız biriyim amk.
 
 
Adam IQ testine Aküyle gelmiş amk.
 
yeni komik sözler
1 yaşında ki yeğenim nerdeyse doğduğundan beri emekliyor, emekli maaşı alması için daha ne kadar emeklemesi lazım amk?
 
 
çorabım kokuyor mu diye kontrol ederken bilincimi kaybetmişim apartmana çıkıp hepinizin amına koyacam diye bağırmışım,Kamyoncu rıza abinin uçan tekmesiyle kendime geldim amk
 
komik
yağmur neden yağıyor biliyor musunuz? dünya hızlı dönünce terliyor.
 
 
Bu "10 Adımda Zengin Ol." kitabı tam bir saçmalık! Sabahtan beri evin içinde yürüyorum ama hala fakirim amk.

Farklı Facebook Sözleri

Farklı Facebook Sözleri |  görsel 1

facebook sözleri, kısa facebook söleri, komik facebook söleri, resimli facebook söleri 
Kız gelmiş 2000 TL’ye ayakkabı aldım diyo. Benim o ayakkabıyı almam için ayakkabının kendi yürümesi lazım, verdiğimiz paraya değsin. 

facebook sözleri
Bollaşmış bir tişörtü bile atmayıp yatarken giyen bir insanın eskileri kafasından atmasını beklemeyin.
 
kısa facebook söleri
Reklamı geç, anketi atla, tanıtımı kapa, video mu izliyoruz 100 metre engelli koşu mu yapıyoruz belli değil...
 
facebook duvar yazıları
Alarm kurmaktan hayal kurmaya vakti kalmayan insan ordusu..
 
komik facebook söleri
Eski sevgiliye "bundan sonra dost kalalım" demek, eve giren hırsıza " yarın akşam yine bekleriz" demeye benzer.
 
Bazen bir insan yanlışlıkla aşık olur
Yanlışlıkla ona alışır
Sonra yanlış yaptığını bile bile vazgeçmez.
 
güzel facebook söleri
Çok romantik bi film izliyosunuzdur, ağlamaklı bir yer gelir, gözlerin dolar ve arkadaşın;
- ağlıyon mu la
 
feysbuk sözleri
niye kimse sevdiği kızı serbest bırakmıyor ya!!! bi bırakın bir şey denicem.
 
 
Mutluluğu boşuna aramayın şarjı bitmiş ulaşılmıyo..
 
facebook
Kızlar gidin "kankam o benim yea" dediğiniz erkek arkadaşınızı dudağından öpün. Bakalım "napıyosun sen ya arkadaşız biz" diyecek mi.
 
aşk facebook söleri
Geniş omuz yerine, güvenilir omuz arasan daha çok mutlu olursun bak.
 
resimli facebook sözleri
Ev telefonundan arayıp "Nerdesin?" diye soran insanla, uyurken "Uyuyor musun?" diye soran insanı evlendirdik, çokta mutlu oldular hatta bir çocukları bile oldu. O da eve gelen kişiye "Geldin mi?" diye soruyor.
 
 
Adam evlenmiş çocuk düşünmüyoruz diyor. Ne düşünüyosunuz Pokemon mu?

En Komik İşler Güçler Replikleri

En Komik İşler Güçler Replikleri |  görsel 1
Benimde severek izlediğim İşler Güçler dizisinin repliklerini sizinle paylaşmak istedim bu adam çok iyi her ne kadar son zamanlarda biraz bozmuş olsalarda hala beğenerek izliyorum. Resimleri büyütmek için üstleirne tıklayın. :) işler güçler replikleri, komik işler güçler replikleri, işler güçler replikleri ekşi, işler güçler sözler, komik işler güçler sözleri
Evlat olsan baba deme diye eve gelmem.
Salih abi: Kendimi kara kalemle cizilmis gökkusagina benzetmeyi cok severim.
 
işler güçler
+ pardon onur burdamı acaba. - bacım sen bizde onur haysiyet şerefmi bıraktın iti ite kırdırdın ya la... 
 
Sen babanin annenin icine akittigi bir biyolojik silahsin aslinda.. kadin seni dogurdugu icin oglum demis sarilmis ama aslinda sen bir biyolojik silahsin...
 
Artık benim adım Vedat değil, VedART hedefi 12'den VURAN! Anlıyon?
 
ahmet kural: starım ulan ben çekime gelmem çekimi iptal ettiririm, çekimi bitiririm çekimi kırdırırım herşeye hakkım var benim. ben varım diye ekmek yiyonuz hepiniz starım lan ben, diyemedim ya la. arkadaş onlar burdayken ben bunları diyemiyorum yaaa
 
adam dini bütün bir adam. geçen müşteriye kızarken feshupanallah diye kızdı.
 
-iki kere tomografi çektiler
-neden ilkinde beynini bulamadılar mı ahmet.
 
Elin Amerikalı oyuncusu Tibet'e gidiyor iç huzurunu buluyor, biz ne yapıyoruz? Ahmet'e geliyoruz, niye? Kliması var diye!
 
- ulan sen bana niyet ettirdin tokat biberi.
+ ya bırak elif cüzünde t görsen smiley zannedersin sayemde bi iki sevabın oldu.
Daha fazla İşler Güçler repliği için tıklayın.

Yeni Tutorials Blogcu Şablonu

Yeni Tutorials Blogcu Şablonu |  görsel 1

Merhaba arkadaşlar,

Bugün size uzun zaman önce kullandığım blogcu temasının şimdiki blogcu altyapısına göre düzenledim ve sizlere sunmaya karar verdim.  SEO değeri %95 buda blogunuzu google'n gözünde yüceltir ve ilk sıralara çıkmanızı en azından yaklaşmanızı sağlar.

Şablonda neredeyse hiç bir düzenleme yapmanıza gerek yoktur düzenleme yapmadanda kullanılabilir ancak facebook, twitter gibi adreslerinizi yazmanız gerecektir. Temadaki fotoğraflar blogcu ve blogspot altyapısına upload edildiğinden bir sorunla karşılaşılacağını zannetmiyorum. 

Emeğe saygı açısından footer kısmındaki düzenleyen kısmına lütfen dokunmayınız.

Şablon kodları için tıklayın.

Popüler Yazılar

Sevgiliye Uzun Mesajlar
21/10/2014
Kardeşlik Sözleri
02/02/2015
Küfürlü Sözler
20/10/2014
Sevgiliye iyi geceler Mesajları
İyi Geceler Mesajları
06/11/2014

Son Yazılar

Aşk Sözleri 2016 Aşk Sözleri 2016

tavsiye

Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Sevgiliye İyi Geceler Mesajları

yeni 09 Şubat 2016, 17:15

Kardeşlik Sözleri Kardeşlik Sözleri

yeni 08 Şubat 2016, 10:53

ÇıkmaTeklifi Sözleri ÇıkmaTeklifi Sözleri

yeni 04 Şubat 2016, 11:59

Yıldönümü Mesajları Yıldönümü Mesajları

yeni 02 Şubat 2016, 15:45

Sevgiliye Doğum Günü Mesajı Sevgiliye Doğum Günü Mesajı

yeni 01 Şubat 2016, 11:39

Sevgiliye Özür Mesajları Sevgiliye Özür Mesajları

yeni 28 Ocak 2016, 14:54

Başsağlığı Sözleri Başsağlığı Sözleri,Taziye Mesajları

26 Ocak 2016, 12:08

Sevgiliye Uzun Güzel Sözler Sevgiliye Uzun Güzel Sözler

22 Ocak 2016, 10:42

Sevgiliye Kıskançlık Sözleri Sevgiliye Kıskançlık Sözleri

20 Ocak 2016, 18:05

Erkeklere Kapak Sözler Erkeklere Kapak Sözler

18 Ocak 2016, 16:01

Sevgiliye Romantik Sözler Sevgiliye Romantik Sözler

15 Ocak 2016, 17:48

Sevgiliye Aşk Mesajları Sevgiliye Aşk Mesajları

12 Ocak 2016, 13:52

Eski Sevgiliye Kapak Sözler Eski Sevgiliye Kapak Sözler

11 Ocak 2016, 12:14

Whatsapp Durumları Whatsapp Durumları

07 Ocak 2016, 11:35

Seni Seviyorum Sözleri Seni Seviyorum Sözleri

05 Ocak 2016, 18:45

Duygusal Aşk Sözleri ve Mesajları 2016 Duygusal Aşk Sözleri ve Mesajları 2016

04 Ocak 2016, 10:14

Kapak Sözler, Kapak Laflar 2016 Kapak Sözler, Kapak Laflar 2016

25 Aralık 2015, 17:36

Aşk Sözleri, Aşk Yazıları ve Aşk Şiirleri Aşk Sözleri, Aşk Yazıları ve Aşk Şiirleri

25 Aralık 2015, 17:36

Etkileyici Sözler 2016 Etkileyici Sözler 2016

16 Aralık 2015, 14:53

Delikanlı Damar Sözler Delikanlı Damar Sözler

14 Aralık 2015, 12:38

Romantik Aşk Sözleri Romantik Aşk Sözleri

09 Aralık 2015, 10:54

En Yeni 2016 Aşk Sözleri ve Mesajları En Yeni 2016 Aşk Sözleri ve Mesajları

07 Aralık 2015, 12:53

Ağlatan Sözler Ağlatan Sözler

04 Aralık 2015, 10:39

2016 Ayrılık Sözleri 2016 Ayrılık Sözleri

02 Aralık 2015, 15:41

Çıkma Teklifleri 2016 Çıkma Teklifleri 2016

01 Aralık 2015, 14:20

Aşk Sözleri 2016 Aşk Sözleri 2016

30 Kasım 2015, 15:10

Aşk Sözleri, Aşk Mesajları Aşk Sözleri, Aşk Mesajları

27 Kasım 2015, 17:46

Anlamlı Ayrılık Sözler Anlamlı Ayrılık Sözler

25 Kasım 2015, 16:29

Yalnızlık Mesajları Yalnızlık Mesajları

24 Kasım 2015, 17:10

Sevgiliye Uzun Aşk Sözleri Sevgiliye Uzun Aşk Sözleri

23 Kasım 2015, 22:02

Kardeşlik Sözleri 2016 Kardeşlik Sözleri 2016

19 Kasım 2015, 16:29

Aşk Sözleri, Aşk Mesajları Aşk Sözleri, Aşk Mesajları

18 Kasım 2015, 11:23

Özlem Mesajları, Özledim Sözleri Özlem Mesajları, Özledim Sözleri

16 Kasım 2015, 14:45

Etkileyici Aşk Sözleri Etkileyici Aşk Sözleri

13 Kasım 2015, 13:27

Anlamlı Güzel Sözler Anlamlı Güzel Sözler

12 Kasım 2015, 15:20

Ayrılık ve Nefret Sözleri Ayrılık ve Nefret Sözleri

10 Kasım 2015, 14:55

Sevgiliye Sevgi Sözleri 2016 Sevgiliye Sevgi Sözleri 2016

09 Kasım 2015, 10:13

Laf Koyan Kapak Sözler 2016 Laf Koyan Kapak Sözler 2016

05 Kasım 2015, 09:46

Güzel 2016 Aşk Sözleri Güzel 2016 Aşk Sözleri

04 Kasım 2015, 13:07

Yalnızlık Mesajları 2016 Yalnızlık Mesajları 2016

03 Kasım 2015, 13:44

Yeni Ayrılık Sözleri 2016 Yeni Ayrılık Sözleri 2016

03 Kasım 2015, 13:39

Sevgiliye Uzun Günaydın Mesajları Sevgiliye Uzun Günaydın Mesajları

02 Kasım 2015, 14:21

İyi Geceler Mesajları İyi Geceler Mesajları

30 Ekim 2015, 13:48

Eşime Aşk Sözleri Eşime Aşk Sözleri

28 Ekim 2015, 10:02

Ayrılık Mesajları 2016 Ayrılık Mesajları 2016

26 Ekim 2015, 12:09

Sevgiliye Doğum Günü Sözleri 2016 Sevgiliye Doğum Günü Sözleri 2016

23 Ekim 2015, 14:28

Sevgiliye Aşk Sözleri Sevgiliye Aşk Sözleri

21 Ekim 2015, 13:09

Evlilik Yıldönümü Mesajları Evlilik Yıldönümü Mesajları

21 Ekim 2015, 12:23

Süper Aşk Mesajları Süper Aşk Mesajları

19 Ekim 2015, 11:27

aşk sözleri En Güzel Aşk Sözleri

19 Ekim 2015, 11:14

--- > TÜM YAZILARI GÖR < ---