Öğrenci Sözleri

Okul tuvaletinin kapısınn arkasına,o kızın o tuvalete girme ihtimali varmış gibi hoşlandğı kızın adını yazan erkekler vardı lan
 
"İslamiyeti kabul etmiş ilk Türk boyu........ 'dır" Şeklindeki boşluk doldurma sorusuna "1.65" yazan öğrenciye sizce kaç verilir
 
00.00 ve 03.00 arası uyanan ebeveyn cümlesi: "Sen hala uyumadın mı, saat kaç oldu, yat hadi, sabah erken kalkacaksın"
 
"Mesajını yeni gördüm" cümlesindeki ki gerçekçiliğe hayranım.
 
Biraz param olsa altında yatır olan ev alırım. Hiç değilse bir yatırım olur.
 
Açık konuşmak gerekirse; 1999 yılında yapılan; ''Bu ericsson başka erik yok'' esprisi yüzünden çok arkadaşlıklar bozuldu.
 
Sevgilisinin ter kokmasına rağmen buna aldırmayıp ona sımsıkı sarılan kişi aşıktır.
 
Belediye otobüsünde her güzel koltuk boşaldığında kalkıp yer değiştiren amca, o azimle cumhurbaşkanlığı koltuğuna bile oturur.
 
Kaplumbağa tavşanı yenince tavşan ona dönüp ne demiş? Hiçbir şey, tavşan konuşur mu hiç
 
Duman grubu bir türlü konsere çıkmayınca "ateş olmayan yerden duman çıkmaz" diyerek sahneyi yaktım, çıktılar.
 
Makyaj, kadınlarının karıncalı görüntüsünü Full HD yapma sanatıdır.
 
Mutsuzluk: Şarja taktığın telefonun bir saat sonra baktığında temassızlık yüzünden şarj olmadığını görmek..
 
Semere altın eşek vurmuşlar, semer yine semer. Çünkü altın. Çünkü öyle.
 
Sibel Can'ın "üstüme gelme inanamam" şarkı sözünü "üstüme gelmeyin alamam" olarak anlamış olmam benim fesatlığımdan değil

Kapak Sözler

"Ben küçük şeylerle de mutlu olabilirim."diyen sevgilye misket aldım,yüzüme fırlattı.Hani dürüst olacaktk lan,hani mutlu oluyodn
 
Doğru söyleyip 9 köyden kovulacağıma, köyde yalan söyleyip kente göç ederim çünkü beyinbedava.
 
İki çeşit kız vardır. 1-) Topuklu ayakkabı ile yürüyebilenler. 2-) Feriha
 
Gazete de ilan: 20 - 25 yaş arası, uzun boylu, vücudu güzel, bayan tercüman arıyorum. (yabancı dil bilmesi mecburi değildir)
 
Asıl ibnelik filmin en heycanlı yerinde, filmi önceden izleyen arkadaşın filmde ne olacağını söylemesidir.
 
"Benimle hiç ilgilenmiyorsun, birazcık üzerime düş :(" diyen sevgili 95 kiloyum razı mısın?
 
Penceremin perdesni havalandran rüzgar,denizleri köpük köpük dalgalandran rüzgar gir içeri ohh yea come in come in.Tamam sakinim
 
Deprem anında ilk yapmamz gereken;Facebooka ve Twittera''Depreeemmm''yazmak ve ardından;''Çok fena salladı.''diye yorum yazmaktr
 
+Anne üşeniyorum odamı toplamaya sen hallediver. -Of Gökhan Özen göster biraz odana!
 
Esnemek bulaşıcı diyoağğğhhaaaooaayylaaar ama inanmıyorum aga
 
Mesut Yar'ın arkadaşı olsam ona "rakı içer misin?" diye soramam lan. "Mesut Yar rakı içer misin?" desem çok ayıp olur.
 
Sokakta öpüşürken yürüyeblen çiftlern kalp gözleri açıktr.Hatta o kadar açıktır ki,beledye çukurunun üzernden bile atlayabilrler

Güzel Twitler

Biz deprem olurken Dua etmek yerine feysbuk başına koşup ''Deprem oluyo lan .s'' yazan bir milletiz.
 
Dünyada insan başına düşen karınca sayısı 1 milyondur. Bunu bulma gereği duyan kişiyle tanışmak istiyorum.
 
Aranızda bir zamanlar evde takla atarak beden dersine çalışmış kişiler var, biliyorum.
 
Televizyonda sunucu olsaydım "ismini vermek istemeyen izleyici" aradığında "senin artistliğin kime lan ibne?" der ve rahatlardım
 
Denize girip"boy vereym mi lan?"diyen arkadaşma"boy verme lan napaym boy'u,bana girl ver"dedm,nolduysa artık birden bayldı çocuk
 
''Karga, karga gak demiş, çık şu dala bak demiş''; Madem konuşmayı biliyosun başta niye "gak" diyosun lan ibne.
 
Deveye naber dedim "nerem doğru ki.?" dedi. Psikolojisini bozmuşsunuz lan hayvanın.
 
Şaka maka hala evin içinde güneş gözlüğüyle fotoğraf çekilen insanlar var lan. Ne bileyim insanın içi bir tuhaf oluyor.
 
"KıYameT qeLse de Kopsaq xD" yazanlar var lan. İnşallah hala uyuyorumdur ve bu rüyadır.
 
Şarjı bitmek üzereyken ışıklarını yakıp biri arıyor zannettiren telefon, Allah seni kahretsin.Madem şarjın bitiyor,edebinle otur
 
Disket sürücünün ne olduğunu bilmeyen bir nesil PC kullanmamalı.Yok öyle hazıra konmak, biz bu günlere gelmek için neler çektik
 
Sevgili C musluğu , amacın ne ? A musluğu dolduruyor , B musluğu dolduruyor da sen niye boşaltıyorsun ? Bu dengesizlik ne böyle

Kızlar için sözler

Kadınlar bir çiçektir, o çiçeği nasıl büyüteceğini bilmeyen bir kazma gelir, gübre diye çiçeğin ağzına s*çar, sonra çeker gider.
 
Bugün tüm ana haber bültenlerinde; Ahmet Mete Işıkara olacak ve kuracağı cümle büyük ihtimalle şu; ''Beklenen bir depremdi.''
 
Bir kadın;İlişki kötüye giderse saçının modelni,ayrılnca saçının rengni,terkedilrse hem rengni hem modelni değiştrir.Çok Saç'ma
 
Kadın alışveriş yaparken fani değildir. Acıkmaz,susamaz,yorulmaz,çişi gelmez ve asla ölmez.
 
Onda bunda şundadır şunda bunda ondadır mavi boncuk kimdeyse versin lan o boncuğu.
 
Misafirlikte bişey kırıldığında 'olsun olsun bişey olmaz' diyen ev sahibi tüm dallarda oscar ödülüne aday gösterildi.
 
Bir sevgilnin sorableceği en zor soru''Ne düşünüyorsun?''sorusdur.''Seni''desen inanmaz.'Hiç''desen kavga çıkar.Çok zor soru çok
 
Güzel kızın yanındaki şişman kız ile yakışıklı çocuğun yanındaki çirkin erkeği tanıştırdım.Yeni bir ırk türeyebilir,boku yediniz
 
Banyodan sonra saçları kuruturken süper şekil veririm, işim aceledir, biriyle buluşcakken yapılmaz o saç,kural böyledir.
 
Bu Osmαn bir türk çocuğunun özelliklerini yαnsıtmıyor. Birgün de bαbααnnenle kαlcαksın denince "Hαyır αmk bende gelicem" desin.
 
Sokαk hαyvαnlαrınα yαrdım αfişlerinde neden hep kedi, köpek resimleri vαr lαn. kertenkele, kurbαğα, kαrıncα . Onlαr piç mi ?
 
Sevgilini serbest bırαk. 14 ülke gezsin, dönerse evlenme teklif eder, dönmezse Rusyα'dαdır. Bekleme boşunα.
 
Yαrın 1 yαrαtık bn uzαylıym diye önüme çıksα hemen αslen nerelisn diye sorαrm. Uzαy αmα bunun mαrsı vαr venüs'ü vαr. Çorumu vr.
 
Lisede tαrih derslerinde Kαnuni'nin seferlerini ezberleyene kαdαr αnαm αğlαdı, dizide sαrαydαn çıktığı yok !

Facebook Sözleri

-Aslında saçları olmasa bir boka benzemiyor bu . -(Güzel kızı kıskanan çirkin kız atasözü)
 
Eve Misafir Gelir Konu Açılmaz Ama Tam Kapıyı Açıp Uğurlarken Koridorda Başlayan Sohbetin Sonu Gelmez
 
Poğaça, poaça, pohaça, poğça, pohça, poça... Hayır bir şey değil, bilmeyen biri görse 'Türk mutfağı amma zenginmiş lan' diyecek.
 
Babamın karşı komşusu hakkındaki yorumu: "Bu adam da çok kılıbık. Ben ne zaman balkonu yıkasam, o da çamaşır asıyor.
 
Sevgilin olduğunda, birden bire artan kısmetler için çok acayip küfürlerim var.Yalnızlıktan ölürken neredeydiniz lan ?
 
Biz, çok güldüğümüzde daha gülerken ağlayacağımızı düşünüp suratını asan insanlarız.
 
Bu '':D'' simileyı kullanmam mutlu oldugum anlamına gelmez.
 
Misafirlikte canınızın sıkıldığı an, sizi mutlu eden tek şey; ev sahibinin sehpaları dizmeye başlamasıdır.
 
Sevgili bulmak yerine gidip hoparlör alıyorum, en azından onun sesini kısabiliyorum.
 
Dün gece hiç tanımadığım bir kıza; sırf fotoğraf çekiyor diye, usulca yanaşıp; ''Peynir'' dedim.
 
Ayy benim gözlerim kahverengi ama ışıkta yeşil, denizde mavi oluyo, sokakta beyfendi, mutfakta aşçı, yatakta
 
İlerde bi gün şirket kurarsam adını "651381" koyucam ki türkiye'nin sayılı şirketlerinden biri olsun.
 
Bir anda telefonun titrediğini sanıp bakmak ve telefon ekranında hiçbr şey görmemek sanki insanlğın ortak kaderymiş gibi geliyor

Süper Sözler

''Kanka kuzeni falan yok mu la.?'' -Bir Türkiye gerçeği.
 
Sırf birilerinin dikkatini için çekmek kantinde bağırarak konuşan kız,kulağıma tecavüz ettin farkında mısın ?
 
Küçükken bi kere televizyona çıkmıştım,devrildi az daha geberiyodum , şöhretin mk diyip misket oynamaya gittim. ♥
 
Yoldayken daha uzun süre müzik dinleyebilmek için yolu uzatıyorsan, müzik kulağında değil ruhunda demektir.
 
"Gösterip vermeyen" bir şeye örnek olarak; "Ağzı açılmamış Antep Fıstığı"
 
Kızların Felsefesi ; Bir erkeğin dışı güzel olsun, biz içine ederiz
 
Seçim otobüsüne binip ''önümüzdeki seçimleri takip et'' diyesim var.
 
Yolda, sevgilisinden gelen mesaja sırıtarak yürüyen insanlar takılıp düşsün isteyen bir ben değilimdir heralde, ne bileyim.
 
Anasına bakıp kızını alacak olsam, deniz anasına bakıp deniz kızını alırım. Çünkü hepimizin de bildiği gibi "Beyin bedava".
 
"Ne hali varsa görsün umrumda değil" dediğimiz adamın, arkadaş listesini ezbere bilmek gibi bir huyumuz var.
 
'' Ayağınız Taşa Takılıp Düşseniz Bile Elhamdüllah, Taşa Takılabilen Bir Ayağım Var '' diyebilmeli insan..
 
10 yaşında bir çocuğun "Hayat beni inanılmaz yordu, bir köşeye çekilip dinlenmeli.." diye durum güncellemesi de ne demek
 
Hiç kimse tam olarak neyi aradığını bilemez. Sadece bulur ve kendisine "işte bunu arıyormuşum" der.

Facebook Sözleri

Telefonla adres anlatırken ''-..Buyana doğru..Şuraya doğru..''diyip,elleriyle yönleri tarif edenler var.Kızmayın,onlar da bizden
 
Hani çok sıkışk bi minibüste daha göremedğn tutucakları sıkı sıkıya tutarsnda tam o anda burnun kaşınr ya.İste öyle bi çareszlik
 
Nikahına beni çağır sevgilim,istersen şahidin olmam tabiki. oldu olucak gerdeğe de sen zahmet etme ben gireyim bari allahsız
 
Sen çocukluğunda bisikletinin arka tekerine ayağını koyarak kaydırmadıysan,senin çocukluğun eksiktir aga.
 
Beyaz atlı prensi gördüm 'Bu devirde at mı kaldı git bi kırmızı ferrari falan al yoksa kızlar sallamıyo artık' dedim.Üzüldü lan
 
'Bitti' dedi.Bişi demedim.'Anlıyomusun bitti' dedi.Sakinliğimi bozmadan 'hayır pireydi' diyip,koşarak uzaklaştım.
 
Bi uzaylı gelip bana 'Meraba dünyalı' derse,öyle saf saf heycanlanmam,gider efendi gibi sorarım ''Türkçeyi nerden öğrendin piç''
 
Küçükken 'Süpermen-Betmen' filmlerini izledikten sonra gaza gelip,oraya buraya hoplayanlar;ordasınız biliyorum.
 
Kalabalık bi ortamda şarkıya gaza gelip eşlik edersiniz de sözleri tutramassınz ya;hani g*t gibi ortada kalırsınız.Canlandı dimi
 
Telefonla konuşurken evdekiler "kimmiş o , ne diyor?" gibi sorular sormaktan vazgeçtiği zaman , neyse onu o zaman konuşuruz..
 
Bundan bi 130 yıl sonra,bugün hayatta olan herkes ölmüş olacak. Ulan nerden baksan 7 milyar insan.vay arkadaş ya,resmen katliam.
 
Türk halkının bilgisayar çağında ota boka 'Reset at düzelir' mantığı ile eskiden televizyonu vurarak çalıştırması doğru orantılı
 
İnsan vücudunun %60'ı su olduğuna göre demekki maymundan değil, karpuzdan geliyoruz !
 
Şirinler Stv de yayınsa: "İyi bir mümin olup imanın şartlarını yerine getirirseniz belki ormanda şirinleri bile görebilirsiz..."
 
Her annenin ortak noktası evdeki elektronik eşyayı dinlendirme tutkusu olmasıdır.'kapa da biraz dinlensin,bak nasıl ısınmış..'

Popüler Yazılar

uzun mesajlar
Sevgiliye Uzun Mesajlar
21/10/2014
Kardeşlik Sözleri
02/02/2015
kapak
Laf Koyan Kapak Sözler
20/10/2014
iyi geceler
İyi Geceler Mesajları
06/11/2014

Son Yazılar

Anlamlı Güzel Sözler Kısa

yeni 02 Temmuz 2015, 15:43

Sevgiliye Etkileyici Sözler

yeni 29 Haziran 2015, 13:33

Hayata Dair Anlamlı Sözleri

yeni 23 Haziran 2015, 13:13

Aşk Acısı Sözleri

yeni 19 Haziran 2015, 14:54

Anlamlı ve Romantik Aşk Sözleri

17 Haziran 2015, 13:21

Sevgiliye Sitem Dolu Sözler

16 Haziran 2015, 13:56

Sevgi Dolu Aşk Sözleri

11 Haziran 2015, 20:50

Sevgiliye Aşk Şiirleri

09 Haziran 2015, 13:47

Anlamlı Ayrılık Sözleri

06 Haziran 2015, 22:03

En Güzel Tumblr Sözleri

04 Haziran 2015, 17:11

Whatsapp Diyalogları, Sözleri

01 Haziran 2015, 13:13

Sevgiliye Güzel Aşk Sözleri

30 Mayıs 2015, 21:43

Sevgiliye Güzel Aşk Mektupları

26 Mayıs 2015, 23:22

Sevgiliye Günaydın Mesajları

23 Mayıs 2015, 21:58

Etkileyici Damar Sözler

20 Mayıs 2015, 20:59

En Yeni Güzel Sözler

18 Mayıs 2015, 22:53

Sevgiliye Söylenecek En Güzel Sözler Kısa Sevgiliye Söylenebilecek Sözler

15 Mayıs 2015, 22:15

Romantik Çıkma Teklifi Sözleri Romantik Çıkma Teklifi Sözleri

13 Mayıs 2015, 00:11

güzel aşk sözleri Güzel Aşk Sözleri

10 Mayıs 2015, 15:51

komik sözleri Eğlenceli Komik Sözler

08 Mayıs 2015, 16:27

aşk sözleri Romantik Ask Sözleri

06 Mayıs 2015, 16:34

facebook sözleri Facebook'tan Yeni Sözler

04 Mayıs 2015, 17:15

komik Komik Sözler ve Tweetler

02 Mayıs 2015, 22:54

güzel sözler Güzel Sözler 2015

01 Mayıs 2015, 18:39

anlamlı sözler Yeni Anlamlı Mesajlar

29 Nisan 2015, 20:08

aşk Kapak Sözler Yeni

28 Nisan 2015, 19:52

aşk Sarkılardan Alıntı Ask Sözleri

27 Nisan 2015, 17:26

aşk Etkiliyeci Ask Mesajları

24 Nisan 2015, 23:08

ayrılık Anlamli Ayrilik Mesajlari

07 Nisan 2015, 20:07

sevgiliye Sevgiliye ve Ese Yildonumu Mesajlari

22 Mart 2015, 22:51

küfürlü Kufurlu Kapak Sozler

21 Mart 2015, 23:49

dogum gunu Sevgiliye Dogum Gunu Mesajlari

19 Mart 2015, 18:32

ask sozler Guzel Ask Mesajlari

12 Mart 2015, 23:25

duygusal Duygusal Dehset Sozler

Mart 2015, 20:17

kısa aşk Sevgiliye Kisa Ask Mesajlari

Ocak 2015, 21:24

iltifat Sevgiliye Iltifat Sozleri

18 Aralık 2014, 21:08

seni seviyorum Seni Seviyorum Sozleri

08 Kasım 2014, 23:06

iyi geceler Uzun Iyi Geceler Mesajlari

06 Kasım 2014, 22:46

komik Yeni Komik Sozler 2015

01 Kasım 2014, 21:23

sevgiliye uzun Sevgiliye Uzun Mesajlar/Sozler

21 Ekim 2014, 22:57

laf Laf Koyan Kufurlu Kapak Sozler

20 Ekim 2014, 22:43

kapak Laf Koyan Kapak Sözler

28 Şubat 2013, 16:57

- GÜNÜN SÖZÜ -

Arac Gerec

ÜSTÜNE GELME DMCA.com Protection Status
sayac Internet Blogs Haberler