Piç Sözler, Piç Msn Nickleri, Şerefsiz Nickler, Şerefsiz Sözler

Aşk Sözleri İçin Tıklayın!

ßana a$Ik oLma! --> ßen oLamIyOrum !!!
>>km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum<<

TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem

KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr ... HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN... AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũм› ... Ve O BeNi ÇaĞıRıYor

вιℓмєz∂ιм вιя ∂αнα вιя ∂αнα ѕєωє¢єğιмι уιηє öğяєттιη вαηα ѕєωмєуι уєηι∂єη ∂σğ∂υм ѕη∂є öğяєη∂ιм уüяüмєуι ηє σℓυя вιяαкмα єℓℓєяιмı


●●●ѕσηвαнαя∂α ∂öкüℓєη уαρяαqтıм ιℓк вαнαя∂α gєяι gєℓ∂ιм вєη!! αıℓємє ∂σѕтυмα ѕℓмℓαя σℓѕυη уααмυя ѕσηяαѕı güηєşιм вєηηηηηη!!!●●●

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..

krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar ..

вєη ѕαηα нαℓα αşığıм..ιşтє тαм вυя∂α кαяşıη∂αуıм.уα şм∂ι тυт єℓιм∂єη.уα∂α вιя∂αнα ѕöz єтмє özℓємєктєη

ѕєηι уιηє ѕєνємєм вυηα ∂αуαηαмαм ѕαηα кöℓє σℓѕαм уιηє уαяαηαмαм вιяαz υzαк σℓαℓıм вєℓкι∂є уαяαя göя вαк σ zмη км кιмι αяαя

Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye..

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.

Sadece çocuklar ağlar ve sadece Allah affeder eğer bir gün gidersen çocuk değilim ağlamam Allah değilim affetmem

"gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм."

вιя zαмαηℓαя αя∂ıη∂αη ßαкαя αğℓαя∂ıм $ιм∂ι ∂öηüρ αя∂ıмα ßιℓє ßαкмαм вιя zαмαηℓя υğяυηα ∂üηуαℓαяı уαкαя∂м $ιм∂ι $єяєƒѕιzм кιвяιт ßιℓє Çαкмαm

sevme beny ne olur,,
eğer beni üzeceksen,,
bırakıp gidecksen,,
beny terq edecksen,,
bana acı vereceksen,,
yüreimi yakacaqsan,,
gözyaşlarımı akıtacaqsan,,
birgün bny bırakı başkasının olacaksan SEFME BNY NOLUR..=(

OnA SöYlE OnU GeRçEqTeN SeVdİmM.
OnA SöYlE OnU BiRdAhA GöRmEq İsTeMiYoRumM..
OnA SöYlE OnSuZ HeRşEy Çoq GüSeLL..
OnA SöYlE OnU ÇoqTaN UnUtTumM..
AmA OnA SaKıN BuNlArI GöZyAşlArI İçİnDe SöLeDiMi SölEmEe..


Mağazalarda indirimleri takip edin:
Markafoni İçin Burayı Tıklayın

GREYDER AYAKKABI

Son Yazılar

Atarlı Sözler Atarlı Sözler

yeni 22 Ağustos 2016, 12:54

Sevgiliye Uzun Mesajlar Sevgiliye Uzun Mesajlar

yeni 16 Ağustos 2016, 14:09

Yeni Ayrılık Sözleri Yeni Ayrılık Sözleri

yeni 10 Ağustos 2016, 11:16

Yeni Yıldönümü Mesajları Yeni Yıldönümü Mesajları

yeni 08 Ağustos 2016, 17:13

En Güzel Dini Sözler En Güzel Dini Sözler

04 Ağustos 2016, 12:22

Sevgiliye Aşk Sözleri Sevgiliye Aşk Sözleri

25 Temmuz 2016, 11:20

Özlem Sözleri & Mesajları Özlem Sözleri & Mesajları

20 Temmuz 2016, 15:50

Sevgi Sözleri / Mesajları Sevgi Sözleri / Mesajları

21 Haziran 2016, 13:02

Romantik Aşk Sözleri Romantik Aşk Sözleri

21 Haziran 2016, 12:30

--- > TÜM YAZILARI GÖR < ---
sayac