Facebook Twitter rss
tarihTarih:15/08/2012
. Google'de Ara Google'de Ara .
Gönderen Yasin Ergül

Laf Sokan Sözler

Laf Sokan Sözler |  görsel 1

"Ayrılmak istiyorum" diyen sevgilinize "birlikte miydik ki?" diye cevap verin. O acı ona yeter :)

 
Sanırım biz buyduk, sen aşık olmayı etrafındaki kadınlara bakmaktan beceremeyen adam.Bense aşkımdan etraftaki adamları fark edemeyen kadın.

 
Bana dönmek istiyormuşsun , hoppala yok yaaaaa

laf sokan nickler
İstiyorumki biride çıkıp “seni daha fazla üzmek istemiyorum” yerine “hayatını mahvediyorum ama seni bırakmam.” desin.

 
Sevdiğim adamın gözlerimin önünde deli gibi ağladığını gördüm, neyin çaresizliğinden bahsediyorsunuz daha?

 
Gitmesin diye trip bile atamıyorsan gerçekten seviyorsundur.

laf koyan sözler
Tüm hatalarına rağmen yanında olduğun insanın, tek hatanda da seni terk ediyor olması çok kötü.

 
Saçları uzun erkek 15893274 adım öndedir ama 3 numara saçın yakışıktığı erkek öyle bi öndedir ki arkadakileri göremezsin.

 
İnsanlara karşı; İyi niyetli olursan "saf",bilgiliysen "ukala", kıskançsan "maço",umursamazsan "cool", ağzına sıçarsan en iyisi sen olursun!

laf sokucu sözler
Ben öldükten sonra hayatınıza devam edip,o da böyle isterdi demeyn.istemem olm.ağlayın,hayata küsün,şarapçı filan olun ne bileym

 
Kızlar kendilerini güldüren erkeklere gülerler... Sadece bu kadar. Bir güldürdün diye kız sana aşık mı olacaktı lavuk?

 
Kadının susmasının anlamını öğrendiğin zaman, konuşmasından şikayet etmeyi bırakırsın.

laf sokan söz
Beyler siz mario olup prenses kurtarmıs adamlarsiniz. Ne ara ilk mesaji ben atmam diycek kadar cool oldunuz anlamiyorum ki.

 
Üzülen taraf sen olduktan sonra haklı olmanın bi anlamı kalmıyor.
 
Tags: laf sokucu sözler, laf sokan sözler, laf sokucu sözler 2012, laf koyan sözler, laf koyma sanatı, sevgiliye laf sokma

Tags: laf sokucu sözler,laf sokan sözler,laf sokucu sözler 2,laf koyan sözler,laf koyma sanatı
Gösterim Sayısı: 15745
facebook'ta paylaş twitter'da paylaş Google Plus
Comments
yorumlar

Eski blogcu yorumları.