Kapak Sözler - Küfürlü Sözler - Anlamlı Sözler
Kapak Sözler - Küfürlü Sözler - Anlamlı Sözler |  görsel 1
En güzel ve anlamlı sözleri, Kapak Sözler - Küfürlü Sözler - Anlamlı Sözler yazımızda bulabilirsiniz. Bu Kapak Sözler - Küfürlü Sözler - Anlamlı Sözler facebook, twitter, tumblr gibi sosyal ağlarda paylaşarak fenomen olabilir binlerce beğeni, paylaşım ve retweet alabilirsiniz.

Kapak Sözler - Küfürlü Sözler - Anlamlı Sözler başlıklı yazımızdaki güzel sözleri aşağıda bulabilirsiniz. :)

Hiç bir yerde bulamayacağınız güzel sözler, aşk sözleri, anlamlı sözler, kapak sözler, ayrılık sözleri, günaydın sözleri, dini sözler ve daha fazlasını sitemizde bulabilirsiniz.

Günün Sözü:
Biri, kibrit. Diğeri, mum. Yakanda biter. Yananda biter.

Küfürlü sözler yazımızda sevgiliye kapak sözler bulabilir ve bu küfürlü sözler sevgilinize göndererek onu kapak edebilirsiniz. Sizde yorum kısmından küfürlü yazılar paylaşabilirsiniz. Sevgiliye küfürlü kapak sözler.
 

Küfürlü Sözler

 
Senin tipini sıfatını sikiyim sana molotof atsam falso alır bana döner,evladım olsan hobi olarak döverim.
 
 
İyi niyetimizi suistimal eden şerefsizlerin ta ebelerinin amına kadar yolu var...
 
 
Orospuluk beyindedir, cinsiyet tanımaz.
 
 
"Öpme dediğimde öpen, ittiğimde sarılan, git dediğimde kalan birini istiyorum" yazmış.SEVGİLİ DEĞİL YAVRU KÖPEK İSTİYOR AQ.
 
küfürlü sözler
Küfürlü sözler yazımıza hiç hız kesmeden devam etmektedir.
 
 
Gidene git mi deniyodu, göt mü?
 
 
Orospu; para karşılığı birlikte olan kadına denir, ilişkiyi bitiren kıza değil. Senin ki kuyruk acısı.
 
 
Ben konuşmaya tenezzül etmiyorum, o beni susturduğunu sanıyor
 
 
"Kendi halinde olmak" ne güzel şey, bu kadar hal bilmezin arasında..
 
 
-beni bekleyecek misin? +kusura bakma ama ben bundan sonra yalnızca çayın demini almasını beklerim.
 
 
“Beyinlerimiz savaşsin isterdim,
Ama görüyorum ki silahsizsiniz bayim.”
 
 
“İlgim ve alakam için çok özür dilerim, zira götünü fazlasıyla kaldırdım”
 
 
“Bende bi kalp vardı kapakçıklarına kadar anasını siktiler.”
 
 
Fondoteni çıkarda yüzyüze konuşalım.
 
 
Her derde deva olan şey; sarımsak mıydı, sarılmak mıydı? Karıştırdım.. :P nickcenter.blogcu.com:))
 
 
Herkesin kalbimde bir yeri var..Kiminin altı çizili,kiminin üstü!..
 
 
Adalet kavramı, paranın miktarına göre değişkenlik gösterebilir.
 
 
Eski sevgilimin yeni sevgilisine soruyorum antikacımısın ?:)
 
 
+ Aşkım sen tam bir çiçeksin.
- Yaaa ne çiçeğiyim peki
+ Göt lalesi grin
 
 
Seviyosan git ejdadını sik ki o da seni sevsin. Öyle aşkımla ponçiğimle olmaz o işler yeğen. Test edildi onaylandı.
 
 
Çekici Olabilirsin Ama Ben Daha Yolda Kalmadım:-)))
 
küfürlü kapak sözler
 
Çorap lastiğinin bacakta iz bıraktığı yeri kaşıyınca, verdiği zevki veremeyen insanlar var.
 
 
İyi dostlar biriktirdim hepsi ardımdan kuyumu kazdı, sanki arkeoloji okudu götoşlar.
 
 
Yaşama sevincimi kaybettim amk, bulan götüne sokabilir.
 
 
Küfürlü sözler yazımızın sonuna geldik. Sizde küfürlü kapak sözler yazabilirsiniz.

Reklamı Kapat
Reklamı Kapat
x