İğrenç Espiriler, İğrenç Nickler, İğrenç Sözler

 

"Umutsuz Ev Kadınları" dizisinin yerli versiyonunun ilk 100 bölüm özeti:"Sabah evi temizle, öğlen ütü yap, akşam dizi seyret".
 
İğrenç
Sinek zehrine sinek ilacı diyen bir milletiz… Ne kadar iyi niyetliyiz… İlaç o ilaç, iç bak bir şey olmayacak, tadı biraz acı ama
 
espiri
Yaş 8: "Yatağına git!" -Hayıır! ... Yaş 18: "Kalk artık!" -Hayıır!
 
 
Facebookta "beqen geç" diyen kızın gerçek hayatta "bekleme yapma devam et" diyen adam olduğu öğrenildi.
 
İğrenç Espiriler
Ben küçükken şimşek çaktığında meleklerin fotoğraf çekildiklerini düşünürdüm. Şimdi yine düşündümde epey mantıklı düşünmüşüm
 
 
Fırıncı sıcak diye ekmeği eliyle zıplata zıplata getirince utanmıyor musun 'milletin ekmeğiyle oynamaya' diyip kaçtım.
 
 
Dolmuşta ineceğin yeri söylerken sesini ayarlayamayıp aşırı bağırmak kadar da acı bi olay yok lan.
 
 
Çeviri sanattır! Arnold Schwarzenegger = Armut Şubattanegezer
 
 
+Sevgilin var mı kardeşim? -Hayır yok kardeşim +Aa neden yok tatlım?
 
 
Her seferinde "başka bir şey var mıydı? " diyen kasiyer. Evet bunlar ve bide görünmez şeyler aldım. Onları da geçir.
 
 
Baba olmak istediğini açıklayan justin bieber'in evinin çatısına leylek yuvası inşa ettirdiği öğrenildi.
 
 
Lades oynarken 'selamunaleykum' diyorum 'aleykumselam' diyor. Sonucta selamımı almış oluyor. Lades yapmış sayılırım. Beyin free
 
İğrenç Nickler
Mutfakta yemek pişerken çalışan aspiratörün kapatıldığı anda oluşan tatlı sessizlik. Bazen tüm ihtiyacım bu olabiliyor.
 
 
Türk kızları biraz gariptir; salı akşamları Mete'ye , çarşamba akşamları Kuzey'e , cuma akşamlarıda Emir 'e aşık olur.
 
 
- Beraber film izlerken uyuyakalan sevgili eğer ki erkekse 'hayvaann', kadınsa 'ahh canımmmm'dır :D
 
 
Facebook'a girer girmez bildirimlerin oraya bakıyoruz ya hani. Orası boşken çok koyuyo lan adama.
 
İğrenç Espiriler, İğrenç Nickler, İğrenç Sözler
Artık öküzle trenin aşkıda son buldu..Malum hızlı trenler çıktı yetişemiyo hayvancağız..
 
 
Ders çalışırken ailem dünyanın en iyi insanıymışım gibi davranıyo, ama bilgisayarı açınca her şey tersine dönüyo nedense :)
 
"Ok" mesajını en çok Yay burcu olanlar atıyormuş.
 
 
Kuzey'in de Güney'in de üzerimde cok katkısı oldu. -Beren Saat
2012 Yeni Nickler
 
 
Büfelerde tost çeşidi olan "yengen"in mucidi Kıvanç Tatlıtuğ olsa gerek, adamın işi gücü yengeler .
 
 
Mum ışığında kuru fasulye pilav yemeye var misin dedim soğan olursa varım dedi bir daha sevdim :)
 
İğrenç Sözler
Yıl 2050 yeşilçamdan bi sahne: ''Senin annen bi hackerdi yavrum''
 
 
Sokak dilencisi: "Allah rızası için ekmek parası verir misin be abi ?" Facebook dilencisi: "Fotomu beğenir misin knk ? xD"
 
 
Goethe Türk olsaydı ismini bir semte verirdik ve sonra: "-Şoför bey nereye geldik ? +Goethe geldik."
 
 
Anne babasını huzur evine gönderip, evinde kedi köpek besleyen insanların olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Yazık !

Mağazalarda indirimleri takip edin:
Markafoni İçin Burayı Tıklayın

GREYDER AYAKKABI

Son Yazılar

Ramazan Bayramı Mesajları Ramazan Bayramı Mesajları

yeni 07 Haziran 2016, 14:03

Damar Sözler Anlamlı Damar Sözler Anlamlı

yeni 03 Haziran 2016, 11:21

Ramazan Kutlama Mesajları Ramazan Kutlama Mesajları

yeni 26 Mayıs 2016, 12:09

Günaydın Mesajları Günaydın Mesajları

yeni 17 Mayıs 2016, 11:58

Aşk Sözleri Sevgiliye Aşk Sözleri Sevgiliye

yeni 04 Mayıs 2016, 15:45

Sevgiliye Doğum Günü Mesajları Sevgiliye Doğum Günü Mesajları

27 Nisan 2016, 10:08

Laf Koyan Kapak Sözler Laf Koyan Kapak Sözler

18 Nisan 2016, 20:00

Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Sevgiliye İyi Geceler Mesajları

12 Nisan 2016, 14:48

Sevdiğime Kıskançlık Sözleri Sevdiğime Kıskançlık Sözleri

11 Nisan 2016, 15:22

Sevgiliye Güzel Sözler Sevgiliye Güzel Sözler

28 Mart 2016, 12:04

Sevgiliye Güzel Mektuplar Sevgiliye Güzel Mektuplar

24 Mart 2016, 11:00

Çıkma Teklifi Sözleri & Mesajları Çıkma Teklifi Sözleri & Mesajları

18 Mart 2016, 14:17

Aşk Sözleri, Aşk Mesajları Aşk Sözleri, Aşk Mesajları

16 Mart 2016, 16:10

Sevgiliye Doğum Günü Mesajı Sevgiliye Doğum Günü Mesajı

08 Mart 2016, 11:57

Sevgiliye İyi Geceler Sözleri Sevgiliye İyi Geceler Sözleri

04 Mart 2016, 10:57

Güzel Kardeşlik Sözleri Güzel Kardeşlik Sözleri

02 Mart 2016, 12:18

Sevgiliye Mektup Sevgiliye Mektup

29 Şubat 2016, 13:53

Seni Seviyorum Sözleri Seni Seviyorum Sözleri

27 Şubat 2016, 20:57

Sevgiliye Güzel Sözler Sevgiliye Güzel Sözler

18 Şubat 2016, 13:53

--- > TÜM YAZILARI GÖR < ---
sayac