Harika Nickler

Evde yalnızken bi ses Duydugunuzda 'Hayt, alo, hey' diye bağrıyosunuz ya, O sese cevap gelse altınıza sıçarsınız yemin ediyorum.
 
"Avon'un 10 yaş gençleştirme kremini kullanan 9 yaşındaki kız kayboldu."
 
Sınıfa yeni gelen hoca, iki isimli öğrenciye kesinlikle kullanılmayan ismiyle hitap eder. Bu kaçınılmaz bir doğa olayıdır.
 
226 ülke ve 7 milyar insanın yaşadığı bu yerde Ajdar'ın Türkiye'de doğması. İşte bu çok koyuyo
 
Küçükken okula herkes çanta ile gelirken klasörle gelen çocuk. Kabul edelim ki senin de kendi çapında bir havan vardı.
 
%99 Sinyal Sürekliliği ' Olan Turkcell'de o %1'lik kısımın hep beni bulması tesadüf değil .
 
-Erkekler rusyaya giderken neden karılarını götürmezler? - Sen çorum'a giderken leblebi götürüyor musun ?
 
İşkence: Telefonu şarja taktığın prizin koltuktan uzak olması ve senin telefona bakmak için devamlı ayağa kalkman.
 
Taksi'ye binip, Sıla gibi "Yol nereye biz oraya" dedim. Taksi'ye İstanbul'da bindim şimdi Van'dayız. Taksimetre 18 haneli oldu.
 
Her gece sesinle uyaniyorum acaba gerimi geldi .? Perdeyi aralıyorum bir de bakıyorum ki sonuç yine aynı , mahallenin köpeği ♥;)
 
Arapça polisiye roman okuyayım dedim , daha ilk sayfadan katili öğrendim lan . sondan başlamışım .
 
- Erkeklerin romantizmi ;öpene kadar...Maçoluğu; nikaha kadar.. Kılıbıklığı;ölene kadar.. ;)
 
Merakımdan soruyorum, Sizin de; eve gelen misafiri uğurlarken kapının eşiğinde bitmek bilmeyen bi sohbet başlıyormu?
 
Bazen 'özne' o kadar uzun süre gizli olur ki, 'özlem' olur
 
Çok seviyorum hem de çok, tam kalbime geldi ok kib bye.
 
Acılar paylaştıkça azalmaz, yayılır... Paylaştıkça azalan tek şey nutelladır
 
Trip atarken kullanılan kelimeler top 10 ; 1-iyi 2-ok 3- tamam 4-anladım 5-bilmem 6-peki 7-bosver 8- haklısın 9-hmm 10-neyse .
Tags: Harika Nickler, Harika Msn Nickleri, Harika Sözler, Harika Yazılar, Harika Mesajlar

Mağazalarda indirimleri takip edin:
Markafoni İçin Burayı Tıklayın

GREYDER AYAKKABI

Son Yazılar

Ramazan Bayramı Mesajları Ramazan Bayramı Mesajları

yeni 07 Haziran 2016, 14:03

Damar Sözler Anlamlı Damar Sözler Anlamlı

yeni 03 Haziran 2016, 11:21

Ramazan Kutlama Mesajları Ramazan Kutlama Mesajları

yeni 26 Mayıs 2016, 12:09

Günaydın Mesajları Günaydın Mesajları

yeni 17 Mayıs 2016, 11:58

Aşk Sözleri Sevgiliye Aşk Sözleri Sevgiliye

yeni 04 Mayıs 2016, 15:45

Sevgiliye Doğum Günü Mesajları Sevgiliye Doğum Günü Mesajları

27 Nisan 2016, 10:08

Laf Koyan Kapak Sözler Laf Koyan Kapak Sözler

18 Nisan 2016, 20:00

Sevgiliye İyi Geceler Mesajları Sevgiliye İyi Geceler Mesajları

12 Nisan 2016, 14:48

Sevdiğime Kıskançlık Sözleri Sevdiğime Kıskançlık Sözleri

11 Nisan 2016, 15:22

Sevgiliye Güzel Sözler Sevgiliye Güzel Sözler

28 Mart 2016, 12:04

Sevgiliye Güzel Mektuplar Sevgiliye Güzel Mektuplar

24 Mart 2016, 11:00

Çıkma Teklifi Sözleri & Mesajları Çıkma Teklifi Sözleri & Mesajları

18 Mart 2016, 14:17

Aşk Sözleri, Aşk Mesajları Aşk Sözleri, Aşk Mesajları

16 Mart 2016, 16:10

Sevgiliye Doğum Günü Mesajı Sevgiliye Doğum Günü Mesajı

08 Mart 2016, 11:57

Sevgiliye İyi Geceler Sözleri Sevgiliye İyi Geceler Sözleri

04 Mart 2016, 10:57

Güzel Kardeşlik Sözleri Güzel Kardeşlik Sözleri

02 Mart 2016, 12:18

Sevgiliye Mektup Sevgiliye Mektup

29 Şubat 2016, 13:53

Seni Seviyorum Sözleri Seni Seviyorum Sözleri

27 Şubat 2016, 20:57

Sevgiliye Güzel Sözler Sevgiliye Güzel Sözler

18 Şubat 2016, 13:53

--- > TÜM YAZILARI GÖR < ---
sayac