Facebook Sözleri 2013

Facebook Sözleri 2013 |  görsel 1

Arkadaşlarımla geçirdiğim zamanları kameraya çekseler 18 sezonluk komedi dizisi çıkar.

 
Sonuçta hepimiz yorganın içine saklanınca güvende olduğunu sanan çocuklardık...
 
 
Şu balkanlara bi naylon gerelim bi pimapen yaptıralım ne bileyim duvar örelim çok soğuk geliyo lan ordan.
 
facebook sözleri 2013
Bazen moralim güzel bile olsa ‘kanka noldu ya durgunsun bugün’ diyen arkadaşıma ‘boşver kanka’ diyip tribe giriyorum. Yazık o da bişeyim var zannediyo. Mal mıyım neyim.
 
 
Şarkı indireceğim zaman aklıma şarkı gelmez, başka bir zaman aklımda 2439023234 tane şarkı ismi döner. BU NEDİR LAN!
 
 
Kendimi iyi hissetmiyorum. Kötü de hissetmiyorum. Resmen kendimi hissetmiyorum şu an.
 
2013 facebook sözleri
Ailesiyle alışverişe gidip,tartışmadan eve dönen varsa aranızda, onu burdan tebrik etmek istiyorum.
 
 
Sansli masa ; insanların para için neler yapabılecegının en buyuk kanıtıdır vur desen tmm deyıp sıkar sevgilisinin ayaklarına
 
güzel feysbuk sözleri
Şimdi size okul törenindeki öğretmen taklidi yapıcam: Rahat, hazır ol, rahat, hazır ol, rahat, sessiz olmazsanız akşama kadar devam ederiz.
 
 
Madem sevgilisi olanın kontör ihtiyacı 10 katına çıkıyor,gsm operatörleri herkese sevgili dağıtsın, ciroları tavan yapsın. Hadi Turkcell benim ki esmer olsun göreyim seni...
 
 
birilerinin çıkarmış olduğu kurallar için birbirini kıran üzen insanlarız sonuçta kısaca malız yani.
 
güzel facebook sözleri
Hatunun fotoğrafını 1755 kişi beğenmiş.O kadar kişiyle bizim mahalleye muhtar adayı seçiyorlar amk.
 
 
Aklına bir anısı gelince kendi kendine gülenler olarak tatlılığın ağzına sıçıyoruz bence.
 

Tags: facebook sözleri,feysbuk sözleri,2013 facebook sözle,2013 güzel sözler,güzel facebook söz

Dikkatinizi çekebilir;
Gösterim Sayısı: 4829
facebook'ta paylaş twitter'da paylaş Google Plus
Comments
yorumlar

Eski blogcu yorumları.