Facebook Twitter rss
tarihTarih:09/02/2013
. Google'de Ara Google'de Ara .
Gönderen Yasin Ergül

En Komik Espirili Sözler

En Komik Espirili Sözler |  görsel 1
Bu yazıyı ve daha sonra yazacağım en yeni yazıları ilk siz görebilmek için abonelik sistemine mail adresinizle kayıt olabilirsiniz

Aslında espirili değil esprili sözler yazmam gerekirdi ama türk halkı yanlış bildiği kelimeyi googlea bile doğru olarak gösterebildiği için ve google esprili sözler yazdığımızda did you espirili sözler dediği için böyle bir başlık koydum. Neyse buyrun o sözler. :D

Hastalanıp yatağa düştüğümde ziyaretime gelenler "seni iyi gördüm :)" derse "yatakta iyi olduğumu söylemiştim :D:DD" derim diye korkuyorum.

 
Adam 100 lira uzatıyo, diyo ki : ' 1 öğrenci.' Kim inanır olum sana. Öğrenci dediğin fakir olur lan. Sapıtmayın amk.
 
espirili sözler
Bence matematik "seçmeli yabancı dil" olarak verilmeliydi.
 
 
Uzun lafın kısası: "aynen aynen".
 
 
Tramvaydaki 1.90'lık hatuna kesme şeker uzattım çok hoşuna gitti, kişniyor.
 
esprili sözler
+Okul nasıl yavrum
-Dersler hariç iyi baba :)
 
 
Sevmek mi daha zor? Alışmak mı? deseler.. Sabah erken uyanmak derim.
 
 
Allah iç sesime bir çene vermiş susmuyor lan. Konuş babam konuş. Lan yeter bi sus.
 
komik sözler
Müge Anlı'nın yaşadığı bir ülkede Kayıp Şehir diye bir dizinin varlığı çok saçma.
 
 
"Nereye?" diyen taksiciye "Abi beni merakta bırak." dedim insan bi gülümser, tebessüm bile yok lan..
 
 
Sayisal dersleri sevmiyorum, Sozel derslerde uykum geliyor, Yabanci Dil de pek iyi sayilmaz zaten, en iyisi ben okulu birakayim.
 
çok komik espirili sözler
Bulgaristan'dan yine çağrı attılar, olum gidin kendi ülkenizdekileri dolandırın, üçkağıtla döviz girdisi mi olur angut herifler!
 
 
Kebap, çiğ köfte ve pringles'ı satın alabilen para; aşkı satın almasa ne yazar.

Tags: espirili sozler,esprili sozler,en komik sozler
Gösterim Sayısı: 6740
facebook'ta paylaş twitter'da paylaş Google Plus
Comments
yorumlar

Eski blogcu yorumları.