Dehşet Sözler
anasayfa arşiv sitemap
Dehşet Sözler
tarih Tarih:25/07/2012
. Google'de Ara Google'de Ara .
7021


Amerikada kırmızı ışıkta geçmenin cezası 400$+1 gün psikolojik tedaviymiş. Bizde geçmemenin cezası arkadaki şoförden dayak+1 gün yoğun bakım.

 

Facebooka "iyi de bundan banane" butonu gelse sanki hepimiz rahatlayacakmışız gibi hissediyorum

 

dehşet nickler
Sivrisineklerden nefret ediyorum. Yani tamam çok lezzetli biri olduğumun farkındayım ama valla yeter.

 

Olm tamam oruç tutup fakirlerin halinden anlıyoruz da mesela bi ay olsun herkesin altına ferrari çeksinler zenginlerin halinden de anlayalım

 

Oruç tutup açın halini anlayacağına, iftarda dünyayı, sahurda kainatı yiyip tokun halini hatta obezin halini anlayan bi milletiz .

 

dehşey
Saçının bir teli için dünyayı yakarım diyen adam, O saç yemekten çıkığında kadının dünyasını başına yıkıyor .

 

Kızlar sana uyuz gıcık salak şey diyorsa doğru yoldasın devam et.

 

Bir dükkanın vitrininde '45 numara babet gelmiştir' yazısını gördüm. Babet değildir palettir o palet. :D

 

dehşet söz
Yazları sıcaktan, kışları soğuktan ama yılın her günü yalnızlık ve eski sevgiliden şikayet edilen yere facebook denir.

 

Ve o an anladım, ben bir CNBC-E, o ise bir
Flash TV’ydi..

Tags:dehşet söz,dehşet nick,dehşet
Paylaşabilirsiniz:
facebook'ta paylaş twitter'da paylaş Google Plus
Yorum Yaz