Ayrılık Sonrası Kapak Sözler
Ayrılık Sonrası Kapak Sözler |  görsel 1
En güzel ve anlamlı sözleri, Ayrılık Sonrası Kapak Sözler yazımızda bulabilirsiniz. Bu Ayrılık Sonrası Kapak Sözler facebook, twitter, tumblr gibi sosyal ağlarda paylaşarak fenomen olabilir binlerce beğeni, paylaşım ve retweet alabilirsiniz.

Ayrılık Sonrası Kapak Sözler başlıklı yazımızdaki güzel sözleri aşağıda bulabilirsiniz. :)

Hiç bir yerde bulamayacağınız güzel sözler, aşk sözleri, anlamlı sözler, kapak sözler, ayrılık sözleri, günaydın sözleri, dini sözler ve daha fazlasını sitemizde bulabilirsiniz.

Günün Sözü:
Biri, kibrit. Diğeri, mum. Yakanda biter. Yananda biter.

Zor ise sev;
-Ama sevmiyorsa zorlama.

 
- Bana söylemediğin bir şey var sanki?
+ Evet var bugün seni seviyorum demedim.
 
 
Anlatmak istediğim çok şey var ama konuşmak istediğim tek bir kişi var.....
 
 
Her şeyi dakikasına dakikasına feysden takip etmekte ayrı bi duygu.
 
 
Aşık olmadığım bir insana sarılıp uyumaktansa, aşık olduğum insanla ilgili hayaller kurarak yalnız uyumayı tercih ederim.
 
 
eski sevgiliye kapak sözler
Sana sarılarak uyumak varken, ekranda fotografına bakıp uyumak koymaz mı adama?
 
 
Sana mesaj atıyorum çünkü seninle konuşmak istiyorum. Beni tersleyerek günümü mahvetmek zorunda değilsin.
 
 
Aşk da gurur olmaz, beynine soktuğum.
 
 
'Uyuma ya konuşalım' diyen birisi varsa hayatınızda, onu sevginizden öldürün.
 
 
Kimle evleneceğimi çok merak ediyorum, hangi manyak bana katlanır acaba.
 
 
O kadar mutsuzum ki bir lafımla Pollyanna’yı bile depresyona sokarım.
 
ayrılık sözleri
Siz hiç, sizi takmayan biri için saatlerce hıçkıra hıçkıra ağladınız mı ?
 
 
Facebook'ta aynı hesabı kullanıp kendilerini şirin sanan çiftler,birbirinize zerre güvenmediğiniz için aynı hesabı kullandığınızı biliyoruz. :D
 
 
Seviyorsan gidip konuşma hacı bence. uyu, sigara falan iç, pes oyna ama konuşma. konuşunca her şey bok oluyor, emin ol.
 
 
Hiç bi kızı "ben bunu haketmedim" dedirtedecek kadar üzmeyin.
 
 
"Bu salak naparsam yapayım bırakmaz beni" sanıyorsun, sanma. Göte gelirsin sonra.
 
Tags: Ayrılık sonrası sevgiliye kapak sözler, sevgiliye kapak sözler, eski sevgiliye kapak sözler ayrılıl sözleri, ayrılık sonrası sözler