Günaydın Mesajları

Günaydın Mesajları |  görsel 1
Günaydın mesajları yazımızda sevgiliye gönderebileceğiniz en güzel günaydın mesajları, günaysın yazıları, günaydın smsleri, sevgiliye günaydın mesajları, günaydın mesajı yani kısacası sevgiliye yazılacak en güzel günaydın mesajı bulabilirsiniz.
 
<h2>Günaydın Mesajları</h2>
 
İlk ışıklarıyla uyandım günün ve aklıma direk sen düştün. Bu durum artık hergün daha da fazlalaşır oldu. Artık uyandığım günler değil, seninle başlayan günlerim birikiyor ceplerimde. Sen doluyor içim, sen iniyorsun nefesimle birlikte içime. Günaydın sevgilim, güzel bir gün olsun bugün senin için.
 
 
Aydınlığa hasret kalmadım uzun zamandır çünkü benim için en aydınlık olan sensin. Gün ışığıyla yarışıyor sanki parıltın. Sen bugün bir gecede kaybolsan, ilk sana rastlayan gün doğdu sanar. Seninle başlayan sabahların güzelliğine bugün bir kez daha şahit oldum. Yarın sabah yine sana uyanmam dileğiyle, günaydın.
 
 
Gözlerini açar açmaz mı düşünür bir insan bir başka insanı. Benim için artık normal seyirde değil bu durum, gecemde sen gündüzümde sen. Sen benim düşünmeyi en iyi başardığımsın. Seni çok seviyorum sevgilim, günaydın.
 
 
İçinde hissetmek birini; dokunmadan dokunduğunu düşünmek, koklamadan kokusunu hissetmek, öpmeden sıcacık dudaklarında ısınmak mümkün mü? Bir insan şu an eyleme dökmediği bir şeyi nasıl olur da hisseder bi denli. Ben seni senden uzaktayken de hissedebiliyorum sevgili. İçinin sıcaklığı, kalbinin serinliği, yüzünün güzelliği ve ellerinin tenimdeki izleri sabah kadar taze. Günaydın hislerime üfleyen sevgilim.
 
 
Dokunduğun her yerimde ayrı depremler başladı. Seninleyken dünya fazla tehlikeli fakat oldukça adaletliydi. Kopamadım ellerinden, bırakamadım bana bakan gözlerini seyretmeyi. Bugün dahil bütün günler için günaydın sevgili. Sensiz bir sabahım bile olmasın.
 
 
Ben kokunla başladım uyanmaya, sonra kollarımla sardım seni. Çiçeklerden taç yaptım, koydum başına bu gece rüyamda, hissettin mi? Seni seninle sevmek ve güne seninle başlayabilmek benim için dünya nimeti. Günaydın sevgili, seninle başlayan bir gün daha birikti.
 
 
Her sabah ilk işim telefonu elime alıp resmine bakmaktı. Sonra dedim ki neden bakıyorum da söylemiyorum ona hislerimi. Bil sevgili; seninle başlıyor benim sabahlarım, seninle devam ediyor uyku sersemliğim. Gözlerimi kapatıp yanımda olduğunu hayal ediyorum, sarılarak uyuduğumuzu ve sarılarak uyandığımızı. Seninle başladığım her günü not ediyorum zihnimin bir köşesine, bir gün sorarsan anlatayım diye. Günaydın güzel kadın, senin için iyi bir gün diliyorum.  
 
Günaydın mesajları ile sevgilinizi mutlu edebileceğiniz yazımızın sonuna geldik.

Sevgiliye Güzel Sözler

Sevgiliye Güzel Sözler |  görsel 1
Sevgiliye güzel sözler yazımızda sevgiliye gönderebileceğiniz en güzel sözler bulabilirsiniz. Ayrılıkların arttığı günümüzde sevgiliye gönderebileceğiniz en güzel aşk sözleri bu sayfada.
 
<h2>Sevgiliye Güzel Sözler</h2>
 
A’ dan Z’ ye kadar kaç harf varsa bütün hepsiyle seviyorum seni kadın.
 
 
Aşkın en güzel haliyle sesleniyorum sana. Ömrüm ömrüne kilit olsun, gözlerim bir tek sana baksın, dilim bir tek sana konuşsun, ellerim bir tek senin elini tutsun. Bütün ömrüm sadece senin gönlüne kurulsun.
 
 
Ayağımı bastığım yerlere bakıyorum adım izlerinden geçebileyim diye. Gökyüzüne bakıyorum, kayan yıldızlar için belki aynı anda dilek tutarız diye. Ben bir tek senin için nefes alıyorum sevgili, nefessiz kaldığında sana nefes olayım diye. Şimdi buna ister aşk de, ister gönül tutulması… Ben yalnızca seni bildim, kendime eş diye.
 
Sevgilyie gönderebileceğiniz daha uzun sözler arıyorsanız -> sevgiliye güzel sözler yazımızı tavsiye ediyoruz!
 
sevgiliye güzel sözler
 
 
Kal gidelim, âşık olalım. Ver ellerini birlikte bütün aşkı doya doya yaşayalım. Ne kadar ömrümüz kaldı bilmiyoruz, gel bu ömrü birlikte paylaşalım.  
 
 
Aşkın en güzel yanı kalbimde başlayıp nefesimde son bulacak olmasıydı. Her şey normal atan kalbimin bir gün ritim değiştirmesiyle başladı. Sonra avuç içlerime oturan sıcak yerini damla şeklinde tere bıraktı. Göğsüm sanki delinecekti bakışların bakışlarıma değdiğinde ve ilk merhaba deyişinle günün ilk damlası düştü yüzüme. Yanaklarımdaki sıcaklık yağmur damlasını kuruttu sana merhaba deyinceye. Sen benim için sadece güzel değil, özeldin de artık.
 
 
İlk kez âşık oluyorum sayın hâkim. Ben ilk kez verdiğim bu savaşta kalbimin en ortasından zehirli bir okla vuruldum. Zehir vücuduma dağıldıkça göstermeye başladı etkisini. Hırçın, kıskanç ve öfkeli bir insana dönüştüm. Gözüm kendim dâhil hiç kimseyi görmedi, seri katil zihniyetinde buluverdim kendimi. Uğraşlarım, çabalarım boşa çıktı, çatlattığım kabuğumdan milyonuncu kez içeri girdim ve şu an bu mahkemedeyim. Şimdi soruyorum size aşk mı suçlu, yoksa ben mi?
 
 
Ben hiç bilmiyordum hayatın aşktan önce ve aşktan sonra diye ikiye ayrıldığını. Âşık olunca gökyüzünün mavi tonunu yakalayabiliyorsunuz. Sonra martıların sesini duymaya, havayı içinize çekmeye başlıyorsunuz. Geçen gün apar topar yürürken elim sokaktaki çocuğun başına gitti ve gülümsedi biliyor musunuz? Aşk insanı sevgi dolu yapıyor. Duyduğunuz müziklerde artık yalnız değil çift kişilik hayaller başlıyor. Evinizdeki yatağa kadar her şeyi ikili düzenle kuruyorsunuz. Aşk filmleri ilginizi çekmeye başlıyor ve cağnım kahveler daha keyifli yudumlanıyor. Sigara mı, birlikte nefes almayı öğrenince sigara yalnızlığınızla birlikte geçmişte müebbet yatıyor. 
 
 
Sevgiliye güzel sözler yazımızın sonuna geldik. :)

Kardeşlik Sözleri

Kardeşlik Sözleri |  görsel 1
Kardeşlik sözleri yazımızda en anlamlı en güzel kardeşlik mesajlarını bulablir ve sevdiğiniz kişilere gönderebilirsiniz.
 
<h2>Kardeşlik Sözleri</h2>
 
Yarınlara dolu dolu bakabileceğin bir pencereye ihtiyaç duyuyorsan dön bak yanına, kim var kardeşinden başka. O senin sesin, sıkışan nefesin, çantandaki ilacın…
 
 
Yıkılmış bir beton yığınına dayanak olabilecek tek bir tuğla vardır, o da kardeş diye senin yanında olanlardır. Temeli sağlam olmayan binayı ayakta tutabilen bu tuğlalar, geçmişten geleceğe uzayan bir ırmak gibi güçlü ve derin bağlarla sarılmıştır betona.
 
 
Hiç beklemediğin anda güneş gibi doğandır kardeş; en sapa yerlerde bulur seni, en çıkmaz yolların sonunu aydınlığa boğar. Kardeş dedin mi birine, ne önünü düşünürsün ne arkandan gelecek olan belayı. Kardeş bela savar gibidir sevgili, sen acıtırsın o sarar.
 
 
Kalk hadi alıp başımızı gidelim buralardan. Güneşi bugün başka bir şehirde doğuralım, dertleri tasaları atalım başımızdan. Hadi kalk kardeşim, kaçalım bu sevda zindanından.
 
kardeşlik sözleri
Kardeşlik sözleri yazımıza hız kesmeden devam ediyore.
 
Gönlün sever de diyemezsin ele, yine bir kardeştir seni dileyip çıkaracak göğe. En belalı anlarında bile kardeştir seni çıkarıp beladan sevebilecek yine.
 
 
Aynı çatı altında senelerini geçirebilirsin, sövebilirsin, sevebilirsin, bazen sinirlenebilir, bazen de çok mutlu olabilirsin onunla. Arkadaş demiyorum dostlar; kardeş diyorum kardeş! Kardeşin varsa güzel yaşarsın, arkadaşın varsa elbet bir gün sataşırsın. Arkadaşı kardeşe değişmeyin, kardeş dedikleriniz sizi yüceltir.
 
 
Daha fazla kardeşlik sözleri arıyorsanız tıklayın: kardeşlik sözleri
 
 
Kardeşim dediklerin gelir her derdinde, her başın sıkıştığında ve kendini her yalnız hissettiğinde. Kardeş yalnız kalma diye gelir.
 
 
En unutulmaz anlarında yanında olandır, her zaman ve her koşulda seni sevecek ve sayacak olandır. Mutluluğunda, mutsuzluğunda, sevincinde, üzüntünde seninle birlikte hayatı paylaşmaya devam edecek olandır. Şimdi benim karşıma geçip kim bu diyecek olursan; benim diyeceğim, kardeşin.
 
 
Her zaman elimi tuttun, her zaman benim yanımda oldun, hiçbir zaman beni yalnız bırakmadın. Kanımız belki aynı değil ama canımız bir bizim. Canım kardeşim, iyi ki hayatımın en güzide yerine taht kurdun.
 
 
Bir tek sen ol yanımda başka kimseyi istemem. Kalbime, acıma, sızıma iyi gelenimsin benim canım kardeşim.
 
 
Kardeşlik sözleri yazımızın sonuna geldik.