2015 Kardeşlik Dostluk Sözleri

2015 Kardeşlik Dostluk Sözleri |  görsel 1
Kardeşlik Sözleri, Yeni 2015 Kardeşlik Sözleri, Güzel Kardeşlik Sözleri, Dostluk Sözleri, Güzel Dostluk Sözleri, Arkadaşlık Sözleri, Kardeşe Sözler, Arkadaşa Sözler, Dostluk Sözleri Kısa
Kuşkusuz ki dostlar her şeyden önce gelmeli… Herkes gidince onlar kalıyor, seni kendine getirmek için çaba sarf ediyor… Kimsenin umurunda değilken onlar senin için üzülüyor, yanında oluyor her daim…
 
Bazı arkadaşlar bağımlılık yapıyor görmesen özlüyorsun, konuşmasan eksiklik hissediyorsun.
 
Kardeşler zorunlu arkadaştır, arkadaşlar ise seçilmiş kardeşlerdir.
 
Kardeşlik Sözleri
Dost diyebilmek.. Dost diye bilmek.. İkisi çok ayrı.
 
Nasılsın sorusuna, kötüyüm diyebildiğiniz insanları önemseyin 
Onlar yüreklerinizi açabileceğiniz insanlardır..
 
Ben dostlarımı ne aklımla, ne de kalbimle severim. Olur ya kalp durur, akıl unutur. Ben dostlarımı ruhumla severim, o ne durur ne unutur.
 
Dostluk Sözleri
Şimdi seninle olmak hayata biriktirilmiş bir kumbaradır dostum!
 
"Bir dostla alakayı kesmek, onun alnının ortasına kurşun sıkmaktan farksızdır.."
 
Olgun bir adamı dost edinmek isterseniz; eleştirin. Basit bir adamı dost edinmek isterseniz; methedin.
 
arkadaşlık sözleri
“Kişi dostuna küser, düşmanına değil. Küsmesi bile ‘sana değer veriyorum’ mesajı taşır..”
 
“Sizin küçük mutluluklarınızı kıskanmadan benimseyen kaç dostunuz var?”
 
“Bizim esas zenginliğiniz; beraber dua edip beraber amin dediğimiz dostlarımızdır..”
 
Kardeşe Sözler
Dostla içilen kahve neşedir.. Kahkahalar köpüklerin üzerinde yüzer..
 
Mesela ben espri yaptıysam kankam gülmek zorunda. Şakam kötü olsa bile gülmeli. Sonuçta kankam. Ne dersem gülmeli.
 
Kardeşim beni vur öldür parçalayıp göm fakat lütfen benim bilmediğim bir nedenle benimle konuşmamazlık yapma.Sende gitme.Çünkü sana esrardan çok ihtiyacım var.
 
Dosta Sözler
Onunla dostluğumuzu soranlara şöyle diyorum “Biz birbirimize hapşırmadan; Çok Yaşa!” diyoruz..
 
“Dost ‘haydi gidiyoruz’ dediğinde ‘nereye?’ diye sormayandır.”
 
Yüzüne bakıp da derdini hissetmeyen dosta, kelimelerin zaten gücü yetmez.
 
Hani böyle en yakın arkadaşınızla mimiklenizle konuşurusnuz. Sizden başka kimse bir şey anlamaz ya? Çok seviyorum o durumu.
 
Hani yalan söylemeye başlarsınız ve en iyi arkadaşınız durumu fark edip size katılır ya, paha biçilemez.
 
arkadaşa sözler
Önemli olan kaç yıldır tanıştığımız değil; beraber neler yaptığımız, neler paylaştığımızdır.
 
Aranızdaki kardeşlik bağını koruyun; çünkü sizin silah ve mühimmatınız budur.
 
Dağıldıktan sonra bile aynı yöne gittiğindir DOSTUN..
 
İnsanın içini dökmeden edemediği dakikalar olur. 
Bir dost, bu dakikalarda erişilmez bir değer kazanır’

devamını oku
tarihTarih:28/10/2014
. Google'de Ara Google'de Ara .

Yeni ve Güzel Kullanıcı Adları/İsimleri

Yeni ve Güzel Kullanıcı Adları/İsimleri |  görsel 1
İngilizce Kullanıcı Adları, Güzel Kullanıcı Adları, Yeni Kullanıcı Adları, Twitter Kullanıcı Adları, Facebook Kullanıcı Adları, Oyun Kullanıcı Adları, Kullanıcı İsimleri, En Güzel Takma İsimler, Türkçe Kullanıcı Adları, İlnginç Kullanıcı Adları, Kullanıcı Adları Örnekleri, 2015, Yeni 2015
RESİMLER BAŞKA YERLERDEN DERLENEREK MİZAH AMACIYLA KOYULMUŞTUR.
hickimseninhicbiseyi
 
worldturnsgreen
 
turkuazjeliboon
 
papatyadanhayaller
 
hafifpsikopat
 
kullanıcı adları
bosayasayangenc
 
marlboroadam
 
kitapkokusu
 
determinate
 
infinitetimeinfinite
 
kullanıcı isimleri
thebittersweetend
 
ruyalargemisi
 
mantarpanoraptiyesi
 
brooklynslut
 
mitchdahbitch
 
shardaecarmody 
 
takma isimler
wearry
 
tinkerbellofspeed 
 
unbedarft 
 
bejiabear 
 
srichindasauce 
 
baymarijuana
 
sibercocuk
 
takma isimler
crazywhitenigga
 
uykucupiskoala
 
qomiqliqiss
 
vattafakizgoyinon
 
bakkalamcameraba
 
ingilizce kullanıcı adları
birseydicektim
 
getfuckinglove
 
queenofchipss 
 
livintheblack 
 
moonsprouse
 
heyfunniest
 
waitingfortheperfectperson
 
pineappleincidentcorkboard
 
fuckinblacklondon
 
güzel kullanıcı adları
ianbaerwolf
 
makesatanproud
 
letliveintheend
 
bluedreamst
 
saydaminsanlar
 
mutlulukiptal
 
midyekolik
 
nutellayiyenvampir
 
serialstranger
 
lovebluefoods
 
screamiinmyhead

devamını oku
tarihTarih:27/10/2014
. Google'de Ara Google'de Ara .

Aldatan Sevgiliye Laf Koyan Kapak Sözler 2015

Aldatan Sevgiliye Laf Koyan Kapak Sözler 2015 |  görsel 1
laf koyan sözler, laf sokan sözler, kapak sözler, laf koyan kapak sözler, aldatan sevgiliye sözler, 2015, kısa laf koyan kapak sözler, küfürlü kapak sözler, kapak sözler kısa, facebook, küfürlü
Arkadaşlar kapak sözler kategroisi ve yazılarımız çok rağbet gördüğü için bu türde bir yazı daha paylaşmak istedik ve sizlere seçici davranarak laf koyan kapak sözleri paylaştık. İyi eğlenceler.;
 
Köpek kovulduğu yere, adam sikildiği yere çok gidermiş...
 
Sen birilerini adam yerine koyar, acılarını çekersin. Sonra asıl adam gelir, kendini koyacak yer bulamaz.
 
kapak sözler
Biraz da ben mutlu olsam nolur ya? Dünyanın ekseni mi kayar? Küresel ısınma mı olur? Ekolojik denge mi bozulur? Açlık mı artar ne olur yani?
 
 
Küçük bir bebeğin artık çıkmayan sesi kadar ölüm bulmuş sanki bizi, daha 3 gün olmuştu oysa doğalı belki. Ne yaşadık ki henüz?
 
laf koyan sözler
Sa teyze bi şey sorucam kızınızın göbek bağını genelev toprağına mı gömdünüz yoksa plansız bi orospuluk mu
 
 
Kızlar sevgiliniz sizi bir orospu için terk ediyorsa üzülmeyin. Her erkek annesi gibi bir kız ister. 
 
kapak laflar
Bazı kızlar beyninden regl oluyor galiba..
 
 
Bir zamanlar sevgilim olduğuna inanamıyorum olayın şoku yeni geldi.
 
 
Bir erkek ya gerçekten seviyodur ya da profesyonel bir yavşaktır ve biz kızlar genelde ikinci tür erkeklere rastlarız. Üzücü.
 
kapak
Sonra adın kitapta geçti, altını kocaman çizdim. Dedimki bu şerefsizin burada ne işi var.
 
 
Kardeşim baban, doğduğunda mevlüt yerine hiphop partisi mi verdi senin?
 
laf koyan
Bundan sonra elimden senin için sadece ortaparmağım gelir farkındasın dimi?
 
 
Ettiğim beddualar taslaklara mı kaydediliyor ne anlamadım.

devamını oku