Anlamlı Güzel Sözler,Yazılar,Mesajlar,Kısa

Anlamlı Güzel Sözler,Yazılar,Mesajlar,Kısa |  görsel 1

Merhabalar arkadaşlar bugünkü içeriğimiz de sizlerle birbirinden anlamlı, etkileyici ve nipeten kısa sözler olacak. Facebook'ta, twitterda vs. sosyal ağlarda paylaşabileceğiniz en anlamlı güzel sözleri aşağıda bulabilirsiniz, iyi eğlenceler diliyoruz.

Hayatımız yoluna girsin diye bekliyoruz ama ısrarla bize girmeye devam ediyo
 
 
Kıskançlık kötüdür. Ama insan sevdiğini kıskanır. Sevdiği kadar kıskanır ve ben kıskancım.
 
 
Kakaolu süt içmenin, cici bebe yemenin, çizgi film izlemenin yaşı olmaz.
 
 
Sizi bilmem ama ben; pişmanlık duyan, utanabilen insanları seviyorum. Pişkinlik ne kadar ucuzsa, utanç o kadar değerlidir.
 
 
Eğer bir kız seni en kötü günlerinde ayağa kaldırıyorsa, sana ve hatalarına rağmen senden kopmuyorsa, onun gitmesine izin vermemelisin.
 
etkileyici
Ve siz bayım, güllere ulaşmak isterken papatyaları ezdiniz.
 
 
Hakkınızda kimin ne dediğini dert etmeyin. Neticede insan hazmedemediğini kusar.
 
 
Sen benim herkese gülümseyerek anlattığım kişisin.
 
 
Fazla mitokondrisi olan verebilir mi yemin ederim hayat enerjim kalmadı.
 
 
Ne güzel demiş Mehmet Akif; "Ağlarım, ağlatamam; hissederim, söylemem"
 
 
Keşke herkes gitse, tek ikimiz kalsak bu şehirde.
 
 
Siz benim acılarımı, ancak benim anlattığım kadar bileceksiniz. Ben ise o acıların hepsini bir bir hücrelerimde yaşayarak öğrendim.
 
 
Bir kadın susmaya başladıysa bil ki; içinde yavaş yavaş ölüyorsundur.
 
 
Sen yine de bana nasılsın diye sorma.. İyiysem kötü olurum.
 
anlamlı sözler, anlamlı sözler
İlişkilerimi yürütme konusunda tam bir yeteneksizim. Çünkü; yalan söyleyemiyor ve rol yapamıyorum.
 
 
Olmak zorunda olduğun yerde değil, olmak istediğin yerde ol.
 
 
Ben sana zaman harcadım, sen beni zamanla fena harcadın.
 
 
Çok aradığın o ruh eşini gördük cici kız. Halk plajında beyaz donuyla denize giriyordu.
 
 
Alkış istiyorsan ıslıklanmaya da katlancaksın.Gözlerimde kalan ile gönlümde kalan arasında bir ince çizgidir sana olan heyecanım.
 
 
Gözlerimde kalan ile gönlümde kalan arasında bir ince çizgidir sana olan heyecanım.
 
 
Matematiğim iyidir ama, bazılarını yanlışlıkla ADAMdan sayıyorum.

Sevgiliye Etkileyici Sözler, Aşk Sözleri Kısa

Sevgiliye Etkileyici Sözler, Aşk Sözleri Kısa |  görsel 1
Bu yazımızda sizlerle sevgilinizi etkileyebileceğiniz en güzel aşk sözlerini paylaştık, kısa veya uzun zevkinize göre aşk sözlerini bu sayfada bulabilir dilediğinizce sosyal medyada paylaşabilir veya sevdiğiniz kişiye mesaj olarak gönderebilirsiniz. İyi eğlenceler dileriz, yorum yapmayı unutmayınız. :)
aşk sözleri, ektilyeyici sözler, sevgiliye sözler, anlamlı mesajlar, aşka dair sözler, tumblr, facebook
Erkek adam dünyanın en güzel kızını degil hayatını en güzel  hale getiricek kızı sever.
 
 
Yazmam senin yüzünden..
Gülüyorsun şiir, sarılıyorum masal, seyredince destan oluyor..
 
 
Sevdiğin adam tarafından okşanmayan saçın, sevdiğin kadın tarafından sevilmeyen sakalın kime ne faydası var. Kes gitsin..
 
 
Fotoğraflarına bakarken hipnoz mu oluyorsunuz ? Hayırlı olsun, nurtopu gibi bi aşkınız oldu.
 
aşk tumblr
Konu sen olunca, 
Her şeyi yaparım,
Her şeyi bekle benden..
 
 
İnsanın aklından günde 3.000 düşünce geçermiş. İnan 2900' ü sensin..
 
 
Zaman seni beklerken çok uzun, seninleyken çok hızlı, öperken duruyor, gidince geçmiyor..
 
 
Gözümü açtığımda ilk baktığım şey telefonum değil sen olmalısın artık.
 
 
Şimdi şiirleri açalım!
Ve tüm vakitleri söndürelim;
Çünkü sana uyanmak var, içimden -içine…
 
sevgili tumblr
“Elime doğdu gül yüzün ah, kana kana içtim dünümü.
Yüzüme güldü ilk sözün ah, yana yana seçtim günümü, gel..”
 
 
“Bir gün dokunabilirsem şayet kalbine, işte o zaman en güzel gülen ben olacağım. En güzel şiiri ben yazacağım. En güzel ben tutacağım ellerinden. En güzel ben sarılacağım sana, hiç bırakmamak üzere. En güzel ben öpeceğim gülüşlerinden adam. En çok ben seveceğim seni, şimdikinden çok daha fazla. Ölür gibi beklediğim seni, son nefesim gibi seveceğim.”
 
 
“Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,
Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin.
Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür,
Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin”
 
 
Biri olmalı... Kalbine oturmalı. Kiralık değil, sahibi olmalı...
 
 
Sevdiğin yanındaysa eğer, defalarca aşık olursun. Hergün, yeniden, bir kere daha.
 
love tumblr
Şüphesiz benim için bu adam. 
Gülüşü, o gülüşü öpülmek için mesela,
Boynu koklamak, saçları okşanmak,
Yüreği sevilmek için var gibi..
nickcenter.blogcu.com
 
“yaptığım her şeyin arkasındaki tek sebep sensin ve ben bunu ömrümde bir gün bile değiştirmeyi istemedim.”
 
 
“Şair adamın, gözlerinden okunur şiiri.”
 
 
Aklımı attım,ciğerimi söküp attım, bir tek seni atamadım bu içimden
 
BUNLAR BEĞENMEDİYSENİZ ROMANTİK AŞK SÖZLERİ YAZIMIZA BAKABİLİRSİNİZ

Hayata Dair Anlamlı Sözler/Yazılar

Hayata Dair Anlamlı Sözler/Yazılar |  görsel 1
Bu yazımızda sizlerle hayata dair sözler paylaşacağız, hayatla iligli acı tatlı sözler ve aşk sözlerini sayfamızda bulabilirsiniz. Hayata dair sözler, hayata dair mesajlar, hayata dair anlamlı sözler, hayata dair güzel mesajları, hayat ile ilgili sözler.
 
Hayatın, insanın iradesini test etmek için pek çok yolu vardır, bazen hiçbir şey olmaz ya da bazen her şey birden olur.
 
 
Hayat, çekilecek dertler ve alınacak dersler bitinceye kadar devam eder..
 
 
“İnsan; önce, hayatta tek başına var olduğunu; sonra, bu şekilde var olmaya devam edebilmeyi öğrenmeli: Muhtaçsız, tek, ve ‘insan’ olarak.” 
 
 
Hayat kaç dakika nefes aldığımız değildir aslında, hayat nefesimizi kesen kaç dakika yaşadığımızdır.
 
hayat
Amk hayatımda üzmek istemediğim her insan beni üzdü. Sevdiğini söylemeden hissettiğim, sevgisine inandığım ve bi anda kendimi kalbinin icinde bulduğum kız dahi beni anlamıyor. Dostum insanların dediğim neredeyse hepsi arkamdan iş çevirip mutluluğuma çomak soktu. Ben çok şey istemedim ve hala istemiyorum. Artık her gece ağlamayı bırakmayı , şiirlerimi gözlerinin içine bakarak okumayı ve sadece sana sarılıp saçlarının kokusunu içime çekmek istiyorum. Bilmiyorum şimdi düşündümde bu kadar şey yaşattığınıza göre bu istediklerim çok fazla geliyor.
 
 
Hayatı seviyor musunuz ?
Öyleyse zamanı israf etmeyiniz, 
Çünkü hayat ondan yapılmıştır.
 
 
Aslında çoğu insan hayattan çok fazla şey beklemez. Yaşadığını hissedebilmesi için insanın sevildiğini bilmesi yeter. 
 
 
“‘Hayat siz plan yaparken başınızdan geçenlerdir’ derler. Yani biz herşeyi planladığımı sanıyoruz ama kader oyununu istediği gibi oynuyor ve kendimizi hiç bilmediğimiz bir yerde buluyoruz. Mesela bazen hayat bizi alıp bir kuyunun dibine atıyor, sonra birden bulutların üzerine çıkarıyor. Işte bu yüzden mucizelere inanmak lazım. En kötü günde bile, 'Burda bittim çıkış yok’ dediğiniz anda bile bir mucizenin gelip kapınızın çalıcağına inanın. Bunu size mucizeyi gerçekten yaşamış biri olarak söylüyorum. Bu benim hikayem.”
 
 
“Hayattaki tek adil şey,
Herkesin ölecek olmasıdır.”
 
 
Umutsuz bir hasta gibi hisseder bazen insan. Fişi çekilmiş , ölüm saati yazılan bir hasta gibi hisseder bazen insan kendini. Arkadan hafif bir fon müzik girer. Ağlama sesleri uyarsın çevrende.Kimse senin için ağlamıyor yanlış anlama sadece kendi ölümler akıllarına geldiği için , ölümden korktukları için ağlıyorlar. Gelende sırf gelmedi denilmesin diye geldi. Tabutunun için de omuzların üstünde ilerliyorsun. İşte o zaman bir ses duyarsın , sağından solundan melekler dirilir birden , bakarlar senin acınılacak haline. İşte o zaman başta o umursamadığın umut sesi şimdi , meleklerin sorgu seslerine dönmüştür. Unutma her zaman bir şans vardır. Dinlemediğin zaman hayallerinin selasını duyarsın.Hayat bu kadar basit işte. nickcenter.blogcu.com
 
 
Hayat kadar bir şiirdin sen
Yaşamın alabildiği en güzel iltifat da yalnız sendin.
 
hayat
Kendi hayatını düşünmeyi bırakırsan, yaşamın boyunca hep başkaları için yaşarsın ve herkes buna alışır.
 
 
Hayatından silmek istediklerini gerçekten sil, Çünkü geri dönüşüm kutusunda bekletirsen; sistemini yavaşlatır!
 
 
Dün tamamen bittiğini hissettim sanırım , üstüme bir üşüme geldi , artık yoktu zaten yoktu ama varlığını hissederdim , ama artık hiçyoktu...
 
 
Bu hayatta kimse kusursuz değil, benim de kusurlarım oldu elbette… Ben mükemmel bir adam değilim ama seni mükemmel sevdim… 

Aşk Acısı Sözleri, Ayrılık Acısı

Aşk Acısı Sözleri, Ayrılık Acısı |  görsel 1
Sevgilinizden ayrılıdğınızda paylaşacak hüzün sözler arıyorsanız ayrılık acısı sözleri ile karşınızdayız. 
ayrılık acısı sözleri, aşk acısı sözleri, mesajları, kısa, uzun, facebook
 
Saplanıp kaldın, tamda kaburgalarımın arasına.
 
 
Mısralarca süren şiir bitti de ben bir türlü noktayı koyamadım.
 
 
Bazen sadece yanından geçip gider o en sevdiğin... Ve sen de deliler gibi özlemiş olsan da, hiç bu kadar sevmemiş olsan da, gözlerin dolsa da, bir yabancı gibi yanından başka sokaklara doğru yürümesini izlersin...
 
 
Geçen sadece zaman,üzüldüklerin için boşuna üzülmüşlüğünle orda öylece kalırsın..Sana kar olan tek şey sevinçlerin ve mutlulukların gerisi tırt gerisi yalan..Gidenin geri geldiği nerde görülmüş?
 
 
Yanlış yolda yürüdüğünü anlarsın da, onca zamanı boşa yaşamış olmamak için, yürümeye devam edersin.
 
 
Adamın omzu kadının limanıydı. Kadın her huzur istediğinde adama sığınırdı. Adam gitti, kadın bitti, limansa yandı.
 
 
Papatya sandı galiba beni. Seviyor muyum sevmiyor muyum anlayabilmek için koparıyor her seferinde bir parçamı.
 
 
Duygularınızı sevin.. Çünkü, herkes gittiğinde geriye yalnızca onlar kalır.
 
 
Seviyor gibi yaptığında; sevmediğini hissederim de, belli etmem ne sana, ne kendime. Sevgisiz yaşamak, sensiz yaşamaktan iyidir ne de olsa...
 
ayrılık
O beni ağlarken makyajım akmış halde görüp beni yinede sevdi en çirkin halimle sevdi be nasıl unuturum ben bu adamı?
 
 
Ulan ben sigara gibi yanarken sen çiçekler açıyormuşsun ulan bunlar yanına kalmaz
 
 
Eğer ben sevdiğim birine güvenimi kaybedersem, bu bütün insanlığa yayılır.
 
 
Beni mutlu eden tek kişinin bu kadar imkansız olması canımı çok acıtıyor.
 
 
onyedi yaşındaydım. bir seni sevdim. küçüklüğümden beri aşkın yaşının onyedi olduğuna inandım. tam onyedimde çıktın karşıma. onyedi milyon kez sevdim seni. onyedi milyon kez sarılmak istedim. Tanrıdan onyedi milyon kez beni sevmeni, benim olmanı diledim. olmadı. ne sevdin ne de benim oldun tam anlamıyla. taklit yaptın hep. canım acıdı. hala da acıtıyor zaman zaman. onyedim de sevdim seni çocuk. bugün onsekiz oluyorum. bırakıyorum artık seni, çocukluğu. her şeyi. hoşça kal çocuk. onyedim de sevdim seni ben. 
 
 
Aklımı attım,ciğerimi söküp attım, bir tek seni atamadım bu içimden
 
 
Şimdi yazın kışa uzak olduğu kadar uzağım sana, bir kuşun balığı hiç tanımamış olması gibi yabancı. Ama ya balık kuşa aşıksa ?
 
 
O adam ağlayarak sigara içirdi onu affetme
 
 
Değmiyorsun be çocuk,benim sabahlara kadar ciğerlerimi çürütmeme değmiyorsun.
 
BUNLARI BEĞENMEDİYSENİZ SEVGİLİYE SİTEM SÖZLERİ YAZMIZA BAKABİLİRİSİNİZ

Anlamlı ve Romantik Aşk Sözleri

Anlamlı ve Romantik Aşk Sözleri |  görsel 1
Sevgilinize söyleyebileceğiniz veya gönderebileceğiniz  romantik sözlere sayfamızdan ulaşabilirsiniz. Sizde sevgilinizi güzel aşk sözleri ile mutlu etmek istiyorsanız doğru adrestesiniz demektir. Sayfamızı beğendiyseniz yorum yapmayı unutmayınız. İyi eğlenceler. romantik sözler, romantik mesajlar, romantik aşk sözleri, romantik sözler kısa, romantik
 
Yorgunum. Tek istediğim, yüzümü kucağına koymak. Başımın üzerinde dolaşan elini hissetmek ve sonsuza dek öyle kalmak
 
 
Sen benim yerde bulduğum gökyüzüm, sen benim gerçekleşen dualarımsın.
 
 
Kalbin kalbime eş, ellerin ellerime kelepçe olsun. Eşim benzerim sen ol, ayırma yanından beni.
 
 
Aklımdan çıkmayanım, gözlerine vurulduğum, nefesinin sıcaklığında kavrulduğum, teninin kokusunda yok olduğum seni seviyorum...
 
romantik
Sen bir denizsin ve ben çok derin seviyorum.
 
 
Ulan bir fotoğrafı vardı. Taa buradan kalbimi titretiyordu.
 
 
Uyumayı sever gibi seviyorum seni.
 
 
Sana bakarken bütün yaralarımın kapandığını hissediyordum.
 
 
Ben bir tek seni duydum. Öyle bir duydum ki, gülüşünün bile sesi vardı.
 
 
Uykunun tutmadığı gecelerimi sen tut istiyorum.
 
 
Sevmek söylemek değildir, Sesizce alıp yüreğine koymaktır.. 
Dildeki sevda degil,yürekte yasatilan sevdadir.
 
 
Beni merak ettiğin zaman; bir anda yanında olabilmeyi isterdim.
 
romantik
Ben öyle romantik sözler söyleyemem pek. Canım seni istiyor, gel.
 
 
Bakmaya kıyamadığım, ama bakmayınca da yaşayamadığım...
 
 
Beraber içtiğimiz gün en güzel sarhoşluğumdur.
 
 
Yaşlansaydık sevdiğim seninle diz dize.
 
 
Sevmeyene karınca yük, sevene filler karınca. Dağı bile taşır, insan aşık olup inanınca . .
 
 
Bir gece hayal ediyorum seninle... Hiç kimsenin olmadığı, bilmediği bir gece. Saklanır gibi kaçalım herkesten, suçmuş gibi sevmek. Suçmuş gibi dokunmak sevdiğine. Suçmuş gibi bakmak gözlerine... Günah işleyelim anlayacağın... Karanlıktan korkarım ben bilirsin, O yüzden kapama ışıkları, açık kalsın. Sarıl ama bana, yalnız olmadığımı hissettir her dakika.. Masal anlatmayı bilmediğini biliyorum, Ama ezberle benim için bir tane olur mu? Yağmur da yağmaz dimi bu havada? Ya da ne bileyim şimşek falan çakar mı mesela? Bunları neden sorduğumu merak ediyorsun biliyorum, Sevmediğim şeyleri seninle sevmeyi istiyorum galiba. Çok konuşuyorsun. Her zaman çok konuşurdun, yine konuş. Seni dinleyeyim pür dikkat. Gözlerinin içine bakayım hipnotize olmuş gibi. Gülümseyerek onaylayayım her cümleni. Uzun uzun konuşalım olur mu? Hiç susmayalım. Sonra bir şarkı koy bizim için, Eşlik edelim ona. Yorulalım ama uyumayalım. Güneşin doğuşunu daha önce biriyle hiç izlememiştim ben. "İlk'im olur musun?" Kalbimin atışları neden hızlandı bu kadar? Daha önce defalarca tuttun ellerimi oysa, baktın gözlerime. Bu sefer ki başka sanki... Böyle kalbimin kanatları var ama uçamıyormuş gibi. Koşmak isteyen ama yürüteci olmayan bir bebek gibi... nickcenter.blogcu.com
 
 
Hani onunla anıların aklına gelir hayal kurarsın istemsiz gülümsersin falan sonra farkedersin gülümsediğini. İşte o an çok güzel.
 
romantik
Bazen birine o kadar çok alışırsın ki; ses tonuna, kokusuna, her hareketine. Kalbini paramparça etse bırakamazsın ellerini, alışmışsındır o elin sıcaklığına...
 
 
 
Dünyanın en güzel şarkısı senin kalp ritmi olmalı
 
BUNLARI BEĞENMEDİYSENİZ SEVGİ DOLU SÖZLER YAZIMIZA BAKABİLİRSİNİZ

Sevgiliye Sitem Dolu Sözleri / Mesajlar

Sevgiliye Sitem Dolu Sözleri / Mesajlar |  görsel 1
Sevgilinize kırıldığınızı anlatabileceğiniz sitem dolu sözleri bu sayfa da bulabilirsiniz. İyi eğlenceler, yorum yapmayı unutmayınız. :)

Bazen gidecek yer bulamazsın. Gittiğin her yön çıkara, değiştirdiğin her yol seni başka bir iki yüzlülüğe götürür. Ortada dursam dersin. Sadece duruversem öylece. Dokunamasalar bana. Kirletemeseler. Kendi kendime zamanla küçülüp yok oluversem dersin. Ama onlara değmeden. Kapatıp gözlerimi, kurduğum düşlerle birlikte ölsem. Gidecek yerim olmaması, bir yere gitmemi gerektirmez ki dersin. Olduğum yerde durayım en iyisi. 
dertli sözler, sitem sözleri, sitem dolu sözler, sitemli sözler, kalbi kırık sözleri, kalp kırıklığı sözleri, güzel sözler, yeni
 
 
Sen kazandın. Amacım haklı çıkmak değilken bile beni yanlış anladın. Sormak varken sebepleri, görmedin elbet gidenleri. Bir buruk veda yarattın çok evvel zamanda, yaşadığını sanmadın oysaki bir küçük kuştum telgraf dalında. Çimen kaplıydı tüm umutlarım. Mavilik kenarına koşmuştum çocuklarımı, gider gelirdik taşlı okul yollarında. Ekmek olurdu sofrada, biz aç yatardık. Ninni doldururdu yüreklerimizi, ateş yanardı başucumuzda. Kim derdi ki bir ateş olacaktı bu sevda? Sorma. Sorma neden diye, bilen yok bu dünyada. Kimin derdi kime yük olur ki aptallar dışında. Evet, çimenlik hayallere saban sürerdik öküzler gibi. Bilmezdik bu bayır aşağı koşuların ayaklarımızı delik deşik edeceğini. Gün olur nefessiz kalırdık ama gülümserdik hep. Görmezdik çünkü aşk yoksulu bitap düşmüş askerleri, bilmezdik mutsuz sonların kahramanı prens ve prensesleri. Dünya hiç durur mu? Durdu sandık ateş olduğun sabahı. Gün hiç geçmedi, bekledi. Sanıyor musun ki seni seven bir yürek bu kadar kana doydu. Bir ikincisi biçti çimlerini hasat öncesi. Bir üçüncüsü kanattı dizlerini okul yollarında. Ah ama sen şimdi aşk dersin buna. Üzgünüm, bunu söylemek sana düşmez, kusura bakma. Aşk buysa benim adım aşk, seninki palavra!
 
 
Kullanmaya kullanmaya vicdanlar çürümüş. .
 
 
Sen kişiliksiz birine dönüşmeseydin; bende sevmediğin şeyleri yapmaz, değişmezdim.
 
 
Bulutlar gökyüzünün yükü müdür, süsü müdür? 
Tutsağı mıdır rüzgarın, sevgilisi midir?
 
 
Benden anlamadın şiirden anla 
Senin gülüşünle yaşadığımı 
Akşamı ettiğim senden kalanla 
Sabaha seninle başladığımı 
Benden anlamadın şiirden anla
 
 
Üzüntüm gökyüzünde yağmur yüklü bir bulut, yağsam seni incitirim, yağmasam kendimi..
 
 
Çünkü sahip çıkılmayan şeyler zamanla tükenir ,tükenmese bile o da orada bulunmak istemez
 
 
Ben hayatımda o kadar ağır laflar dinlemeye mecbur oldum, bunlara o kadar sessizce tahammül ettim ki sevdiğim, uğruna hayatımı bile verebileceğim bir insanın bana en ufak bir sitemi beni bugün fevkalade yaralıyor. Açık bir yaraya bir fiske vuruluyormuş gibi oluyor.
 
 
Ben arsızın biriyim işte
Huysuzum biraz
Sensizliğe de hiç katlanamam bilir misin ?
Bilmiyorum nasıl dayandığımı..
Nasıl dayanıyorum inan bilmiyorum.
Ben susuyorum işte
Sen anlamaz mısın gözlerimden ?
Zaten artık görmez kimse
Ne oturup uzunca baksam
Nede yoksun diye saatlerce ağlasam
Sahi, ya birgün sana
“Gel” der gibi bakarsam ?..
 
 
Üşengeç değilsin sadece mutsuzsun. 
Ve mutsuz insanlarda yorgun olur,
Hiçbir şey yapmak istemezler…
 
sitem sözleri
Sana ne desem biliyorum o bir türlü haklı ve doğru cümle olmayacak;
Öyleyse dilediğimiz kadar ölebiliriz.
 
 
Ben yazmasına yazarımda en fiyakalısından şiirler , uzun nesirler , Nasihatler , terkibler , tekzipler , tenkidler , tertipli dörtlükler ; Ama bunun için ne ortam , nede toplum müsait..Yordunuz beni ! Beni ve kalbimi..Alacağınız olsun
 
 
Kimi şairin satırlarında kirleniyor sevdiği 
ve haram düşürürken tertemiz duyguların
eşiğine buna da sevmek diyor ya hadi neyse.
 
 
Güzelsen her şey daha iyi,daha kolay. Güzelsen insan yerine konulursun. Güzelsen yaşamaya hakkın vardır.
 
 
Beni bu kadar ağlatacak nesi vardı bu hayatın? Kimin unuttuğu gözyaşlarına sahip çıkmıştım çünkü sadece bir kişini olamayacak kadar çoktu gözyaşlarım. Kim yada kimler incitmişti yüreğimi, neden kıymıştılar bana neden anlamaya çalışmamışlardı bir kez olsun? Kimin yüreğine bu kadar dert bu kadar yük olmuştum ki hiç acımadan söylediler sözlerini…Neden bu kadar fazla istediler de yetemedim hiç kimseye ve neden bir kere bile  ya sen, ne istiyorsun diyemediler?nickcenter.blogcu.com
 
 
Artık duygusal sözlerin ne anlamı var ki..
Bir baktım bitmişsin..
Sen bende bitmişsin.. 
Gelecek olanı bitirmişsin..
Sen her şeyi alıp gitmişsin..

Özel Günler - Babalar Günü Mesajları

Özel Günler - Babalar Günü Mesajları |  görsel 1
Babalar özellikle kız çocuklarının kahramınıdır, ilk aşklarıdır. Baba demek sığınabileceğiniz, sizi her ne olursa olsun koruyabilecek bir dağ gibidir. Babalar özeldir ve tek bir güne sığdırılmaması gerekir yine de tüm babaların babalar gününü kutlarız.babalar günü mesajları, babalar günü sözleri, babalar günü yazıları, babalar günü kısa sözleri, yeni 2015
 
Babalar en çok kızlarını sever. Kızlarını koyamazlar yere göğe, kızları da babalarını. Küçük bir kızın kocaman hayal dünyasında tüm kötülüklerin üstesinden gelen yegane güçtür babaları da ondan. Babalarının prensesleridir kız çocukları. Attıkları her kahkaha kıymetli, aldıkları her nefes kutsaldır babaları için.Hayatı tanımaktan babaları sayesinde korkmaz bu küçük prensesler. Onlar sihirli bir ülkenin en tepesinde pembe şatolarından dünyayı seyreder dururlar. Kafasına atılan ilk dikişlerde ‘Anne’ diye ağlamaz kimi kız çocuğu. 'Kurtar beni babacığım’ der. İşte babalar bu yüzden en çok kızlarını sever. Kızlar büyüse de, yuvadan ayrılsa da babası hala kahramandır, kraldır. Kötülük dolu dünyada sığınılacak tek gerçek limandır. Kızlar zamanın neşesinde bir yetişkin olma yolunda ilerlerken, babalar da zamanın çilesinde gümüş renkli saçlarla yetişmeye çalışır prensese. Aradan kaç yıl geçsin, önemli değildir kız için. O'nun babası her zaman kraldır, kahramandır. İşte bu yüzden babalar en çok kızlarını sever.
 
babalar günü
İyi ki varsın diyebildiğim tek adamsın baba.. Evet anne her şeydir sana can verendir , her şeyini anlatabildiğindir ama baba yoksa her şey biraz eksiktir.
 
babalar günü
Baba!
Babam, ağabeyim, kardeşim, arkadaşım! 
Ne zulüm, ne ölüm, ne korku 
başımı eğemez!
Yalnız senin elini öpmek için eğilir başım..
 
babalar günü
İyi baba yoktur. Kötü baba da yoktur. Onlar seçilmez, değiştirilmez. Kader getirir, hayatımıza sokar, birinin adı anne olur; birinin adı baba. Baba; kimine armağan olur, kimine imtihan. Kimi yanındadır şimdi, telefonun ucundadır, kimi Allah’ın yanındadır; ordan izler sizi.. Ve 1 gün değil, onların değeri her gün bilinmeli.. Kimin değeri yanındayken bilinmeli, kimi de dualardan hiç gitmemeli. Babalar günü kutlu olsun.nickcenter.blogcu.com
 
 
Baban atandır, kalbi senin için karşılıksız atandır.
 
devamı gelecek...

Popüler Yazılar

uzun mesajlar
Sevgiliye Uzun Mesajlar
21/10/2014
Kardeşlik Sözleri
02/02/2015
kapak
Laf Koyan Kapak Sözler
20/10/2014
iyi geceler
İyi Geceler Mesajları
06/11/2014

Son Yazılar

Anlamlı Güzel Sözler Kısa

yeni 02 Temmuz 2015, 15:43

Sevgiliye Etkileyici Sözler

yeni 29 Haziran 2015, 13:33

Hayata Dair Anlamlı Sözleri

yeni 23 Haziran 2015, 13:13

Aşk Acısı Sözleri

yeni 19 Haziran 2015, 14:54

Anlamlı ve Romantik Aşk Sözleri

17 Haziran 2015, 13:21

Sevgiliye Sitem Dolu Sözler

16 Haziran 2015, 13:56

Sevgi Dolu Aşk Sözleri

11 Haziran 2015, 20:50

Sevgiliye Aşk Şiirleri

09 Haziran 2015, 13:47

Anlamlı Ayrılık Sözleri

06 Haziran 2015, 22:03

En Güzel Tumblr Sözleri

04 Haziran 2015, 17:11

Whatsapp Diyalogları, Sözleri

01 Haziran 2015, 13:13

Sevgiliye Güzel Aşk Sözleri

30 Mayıs 2015, 21:43

Sevgiliye Güzel Aşk Mektupları

26 Mayıs 2015, 23:22

Sevgiliye Günaydın Mesajları

23 Mayıs 2015, 21:58

Etkileyici Damar Sözler

20 Mayıs 2015, 20:59

En Yeni Güzel Sözler

18 Mayıs 2015, 22:53

Sevgiliye Söylenecek En Güzel Sözler Kısa Sevgiliye Söylenebilecek Sözler

15 Mayıs 2015, 22:15

Romantik Çıkma Teklifi Sözleri Romantik Çıkma Teklifi Sözleri

13 Mayıs 2015, 00:11

güzel aşk sözleri Güzel Aşk Sözleri

10 Mayıs 2015, 15:51

komik sözleri Eğlenceli Komik Sözler

08 Mayıs 2015, 16:27

aşk sözleri Romantik Ask Sözleri

06 Mayıs 2015, 16:34

facebook sözleri Facebook'tan Yeni Sözler

04 Mayıs 2015, 17:15

komik Komik Sözler ve Tweetler

02 Mayıs 2015, 22:54

güzel sözler Güzel Sözler 2015

01 Mayıs 2015, 18:39

anlamlı sözler Yeni Anlamlı Mesajlar

29 Nisan 2015, 20:08

aşk Kapak Sözler Yeni

28 Nisan 2015, 19:52

aşk Sarkılardan Alıntı Ask Sözleri

27 Nisan 2015, 17:26

aşk Etkiliyeci Ask Mesajları

24 Nisan 2015, 23:08

ayrılık Anlamli Ayrilik Mesajlari

07 Nisan 2015, 20:07

sevgiliye Sevgiliye ve Ese Yildonumu Mesajlari

22 Mart 2015, 22:51

küfürlü Kufurlu Kapak Sozler

21 Mart 2015, 23:49

dogum gunu Sevgiliye Dogum Gunu Mesajlari

19 Mart 2015, 18:32

ask sozler Guzel Ask Mesajlari

12 Mart 2015, 23:25

duygusal Duygusal Dehset Sozler

Mart 2015, 20:17

kısa aşk Sevgiliye Kisa Ask Mesajlari

Ocak 2015, 21:24

iltifat Sevgiliye Iltifat Sozleri

18 Aralık 2014, 21:08

seni seviyorum Seni Seviyorum Sozleri

08 Kasım 2014, 23:06

iyi geceler Uzun Iyi Geceler Mesajlari

06 Kasım 2014, 22:46

komik Yeni Komik Sozler 2015

01 Kasım 2014, 21:23

sevgiliye uzun Sevgiliye Uzun Mesajlar/Sozler

21 Ekim 2014, 22:57

laf Laf Koyan Kufurlu Kapak Sozler

20 Ekim 2014, 22:43

kapak Laf Koyan Kapak Sözler

28 Şubat 2013, 16:57

- GÜNÜN SÖZÜ -

Arac Gerec

ÜSTÜNE GELME DMCA.com Protection Status
sayac Internet Blogs Haberler